Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Vasen
Om de kommer med 77" OLED og arbejder på lavere input lag på deres OLEDs.
Om de overvejer Dolby Vision support?! God tur!
Jeg tilslutter mig lige spørgsmålene vedr. HDR10+ og Dolby Vision ? Desuden er jeg sikker på at mange Philips ejere gerne vil vide hvornår problemerne med HBBTV bliver løst ? Men rigtig god tur til jer. :)
MRP9000 skrev:Om der ikke snart er en af de store TV producenter der kunne finde på at komme med et OLED tv omkring de 49-50”. Det er længe ventet ?
Du skal ikke bekymre dig, om nogle år så er mobil skærmen så stor at du ikke behøver en 49" tv skærm :)

LG har vist ikke sat nye fabrikker igang for at lave mindre paneler, desværre , kun at de kan lave størrere paneler nu og flere af dem.
Da LG leverer til dem alle, så kan du kun forvente at hvis Samsung laver sine OLED paneler snart, så kan de måske finde på det.
Brugeravatar
Af C.O
Hvad skulle det hjælpe at spørge på sådan en messe ? Var det ikke sådan en messe vi pos9002 ejer blev lovet en opdate med hdr+ til vores tv ? Det var så varm luft, for det kommer ikke til at ske, har philips skrevet til mig .
Men vil da også gerne vide som mange andre pos9002 ejer, hvornår de får styr på alle de mangler som der er pt på pos9002. Har skrevet og talt med div philips folk og fået mange forskellige datoer på hvornår disse mangler ville blive løs. Har også lagt mails op herinde med disse svar jeg har modtaget fra philips !

Men spørg da endeligt til hvornår de får styr deres opdate med Oreo samt hbbtv og undertekst via tekst-tv da det ville være rart med undertekst på div danske film på bla dr da min kone høre dårligt !

God tur !
Af thx2k
Som andre også har skrevet og om ikke andet for at give dem lidt pres - får vi Dolby Vision?

Herudover annoncerede mange på CES, at de får Apple AirPlay, Homekit og/eller iTunes support. Hvad gør Philips?
Af MRP9000
bbplayer skrev:
MRP9000 skrev:Om der ikke snart er en af de store TV producenter der kunne finde på at komme med et OLED tv omkring de 49-50”. Det er længe ventet ?
Du skal ikke bekymre dig, om nogle år så er mobil skærmen så stor at du ikke behøver en 49" tv skærm :)

LG har vist ikke sat nye fabrikker igang for at lave mindre paneler, desværre , kun at de kan lave størrere paneler nu og flere af dem.
Da LG leverer til dem alle, så kan du kun forvente at hvis Samsung laver sine OLED paneler snart, så kan de måske finde på det.
Hahaha tror du har ret, der er jo nærmest ikke noget der hedder en tablet mere, nu er det bare en normal mobil :D

Men synes det er lidt trist at os med enten plads mangel eller for tæt afstand til tv’et ikke skal kunne nyde godt af OLED :( udover det så kunne jeg da os forestille mig at mange ville hente et mindre OLED hjem til soveværelset hvis disse fandtes O_O

Krydser fingrer for at Samsung måske for øjnene op for det :p