Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af khougaard
Er ved at købe en af de to Panasonic modeller, men er i tvivl om det er pengene værd, 2000 kr. mere for PX700, det er vist kun bedre lyd. Har ikke kunnet finde en model at teste live på.
Er der nogen der evt har det eller har hørt/set forskelle på de to?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er vist også flere tilslutningsmuligheder på PX700.
Af khougaard
Ja, der er tre HDMI i stedet for to.
Jeg har læste i deres(panasonic-center) nye tilbudsavis og på en Panasonicforhandlers hjemmeside at PX 700 er refleksbehandlet, men tvivler lidt på rigtigheden af dette?
Er der nogen der ved om PX 700 lyder meget bedre en PX 70, eller skal man have ekstra lyd alligevel?
Af pana man
Er MEGET bedre forstærker/surroundlyd i 700 + SD slot, 70 ern lyder meget "dåse" agtig, men hvis du kører ss altid er det jo lige meget :)
Brugeravatar
Af melen
Den har lidt bedre lyd ja, men ikke noget der er de 2000 kr værd efter min mening. Lyden på 700'ern er lidt mere fyldig.
Skærmen er refleks behandlet, dvs. overfladen er mere mat, så den minder nærmest om en lcd skærms overflade.

Hvis du bor i nærheden af Århus kan du se(og høre) dem begge ved siden af hinanden hos P & P Radio....
Uanset hviklen du vælger gør du et godt køb :)
Af red_martians
700-serien har mange ting som 70-serien ikke har.
bl.a. PIP og PAP
bedre lyd
bedre billedprocessor
antireflek glas
SD-kort-læser
stik i fronten (70'eren skal man ind bag ved)
et tredje HDMI-stik placeret i fronten.

Hvis man spørger mig er det fjernsyn forbedret på næsten alle tænkelige steder, undtagen opløsningen.
Brugeravatar
Af melen
red_martians skrev:700-serien har mange ting som 70-serien ikke har.
bl.a. PIP og PAP
bedre lyd
bedre billedprocessor
antireflek glas
SD-kort-læser
stik i fronten (70'eren skal man ind bag ved)
et tredje HDMI-stik placeret i fronten.

Hvis man spørger mig er det fjernsyn forbedret på næsten alle tænkelige steder, undtagen opløsningen.
PX70 og PX700 har samme billede processor(V-Real II). Billede kvaliteten er nøjagtig den samme.
Af Alfeboy
Hejsa

PP radio har ikke px700 hængende mere, der er en PZ oppe på væggen istedet.

Er der nogen der ved hvor godt px70 er til medie center og tegnefilm. Har en lille purk som nogle gange se meget tegnefilm og nogle gange har menuerne stående flere timer. Vil en lcd være bedre ? til det.
Af nayze
Jeg har lige været i PP Radio i dag, og han har lige nu en PX70 og en PX700 hængende. Han har ikke PZ hjemme længe nok til at kunne hænge dem op, sagde han :)
Af Alfeboy
okie var derinde mellem jul og nytår, der havde han en pz med pixel fejl på væggen *s*. men der er åbenbart gennemtræk på de skærme hos dem :)