Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tietje
Hej flatpanel forum,

Jeg skal til at købe et lcd tv, som skal være et 42" og gerne full hd. Mit budget ligger på omkring 11.000 kr. Jeg har set mig varm på et Sharp LC 42XD1E. Men er der nogle gode alternativer? Hvilket tv ville i købe, hvis i havde 11.000 kr. ?

Jeg satser på jeres hjælp.

Mvh

Tietje
Af Nick_S
Gimme info! :p

Hvorfor vil du gerne have Full HD?
Hvad skal det bruges til? (haha, se fjernsyn :p Konsol spil, PC tilslutning, sport, film osv - specificer).

Sharpen du selv nævner har et skide godt billede til en billig penge. Men jeg tænker på at en Sony D3000 i 40" måske bare lige er det federe :) Det er så fed en model, og den er så vold latterlig billig, at andet sjældent kan betale sig i forhold :)
Af Tietje
Hey,

Undskyld jeg glemte at skrive mere info.

Jeg skal bruge tv'et til at se kabel tv, DVD, Blue-Ray, PS 3 og PC. Jeg vil gerne være fremtidssikret mht. full hd. Og der skal bruges til meget til at spille PS 3. Og vil helst have at det skal være et 42". Er der andre forslag til 11.000 kr.? Jeg er meget tvivlsom angående hvilket tv jeg skal vælge.
Af flemse
Du skal helt klart investere i den nye Sharp 42X20E (S) Det er en kanon skærm, som jeg selv får i løbet af denne uge. Har i øjeblikket en 37X20S hængende på væggen som en overgang.
Har aldrig set noget bedre billede.

Der er en test af 37" lagt ind i søndags på www.recordere.dk.

Læs den og du vil ikke være i tvivl. Og så har 42" bare nogen ekstra og bedre detaljer, såsom stik der vender nedad
:) :) :)
Af Tietje
Hey,

Jamen er den nye model ikke en del dyrere? Mit budget ligger på omkring 11-12000 kr., meget mere kan jeg ikke ofre. Er der flere argumenter for at jeg skal købe den nye model?

Mvh Tietje