Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af weller
yakken skrev:Selvfølgelig må den være brugt. Hvad tror du butikken gør med de ting der kommer retur indenfor de 14 dage som købeloven garanterer dig? Hvis skærmen ikke fejler noget og er i "væsentlig samme stand" så betragtes den som ny.

Ellers blev det vist ret hurtigt en dårlig forretning at have en internetbutik!
Nope, ikke ifølge forbrugerstyrelsen. At den pågældende butik så taber penge på at skulle sælge nogle produkter som demo-modeller, vedrører ikke forbrugeren. Det er en risiko der hører med til at drive forretning. Man har altid krav på at få en fabriksny vare. At det så ikke er alle der gør krav på det, er en anden sag.
Af Dvdboy
Så købte jeg denne vidunderlige skærm idag fra midtdata .... Fantastisk at spille world of warcraft i 1920*1200 på 24" må jeg nok lige sige !

Jeg har de sidste par timer testet lidt med et par hd film over hdmi fra min ps3 og jeg må sige jeg er imponeret.
Billedet står skarpt og der er ingen problemer med slør eller andre ting som jeg lidt frygtede.

Leder du efter en skærm i en klasse helt for sig med et anderledes design end alle andre skærme så kik i retning af BenQ.

PS. Benq 24'' S2411WK står der på midtdatas og en del andres sider som model navn men det ER altså FP241VW som man får. Jeg frygtede lidt det var en low budget model de havde opkøbt hos benq og som de så solgte som den nyeste model, men det var det heldigvis ikke.