Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Da der ikke findes en Philips oled 9003 må han som foto viser have en pos 9002.

Ser du disse via app eller chromcast eller måske via apple tv evt andet ?

Er din net forbindelse i orden ? Tænker om du køre via wifi eller kabel ? Hvad er din hastighed på din netforbindelse ?
Hej Claus,

som jeg altid skriver: Prøv med de indstillinger der er vist her på flatpanels, under anmeldelsen.
På den måde får du både et bedre billede og en mere naturlig bevægelses indstilling.

Har du overhovedet skruet på det, eller det det "ud af kassen" indstillinger du benytter?

Som C:O skriver har vi brug for lidt mere info?!

Tillykke med dit nye TV, det er jeg sikker på du bliver glad for, når du får skruet lidt på det!
Undskyld ja 9002
Det kører på WiFi med min router lige bagved væggen. Havde ingen problemer på mit tidligere LG OLED.
Så hvad kan problemet være. Og det gjorde det faktisk også da vi sad og så en film i går via min Xbox X
Så der må være en software fejl eller lign.
Hvor finder jeg de indstillinger om i snakker om.
Og med hensyn til hastighed. Så har jeg fibernet 50/50 hvis ikke 100/100
henrik.yde skrev:Prøv lige disse indstillinger, du finder dem under kalibrering:

https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1505461603
Hej Henrik. Prøvede de indstillinger i går. Men i følge linket skal billedet stå på dat nat indstilling? Kan det passe. Du kan kun vælge en af dem. Og så der nogen af indstillings mulighederne der ikke kan bruges fra det link. Er det til Flere modeller ???
Ja, ISF dag, og ISF nat, er to forskellige billedprofiler (lys eller mørk), så du napper bare den der passer dig bedst, og hvis du har mod på det, kalibrer derefter videre derfra. :)