Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle

Jeg er på udkig efter et 32 tommer tv til køkkenet (der er ikke plads til mere der hvor det hænger), men det er som om producenterne totalt har opgivet den lille skærm ? Dem man man kan få er ubehjælpelig tykke og klodsede at se på. Er det fordi jeg ikke leder de rette steder ?

Nogen der har en go' anbefaling ? Det skal være med wifi / smart TV da der ikke er anden tilslutning mulig der hvor det skal hænge

Håber nogen kan komme med et godt bud på et godt TV. Pfh tak
Jeg tror du skal tænke på elektronikken ikke nødvendigvis bliver mindre fordi du vælger 32", så at tro de kan blive fladere fordi det er 32", bare se monitors , der er ingen tuner i.
Måler du tykkelse på 55" , så er det tykkeste punkt stadig ikke 5mm :)

Så du finder nok ikke 32" under 5cm, der er de nok mere de 6-10cm som jeg ser dem?

Du skal nok finde et andet billede, eller anden stil, som monitor+chromecast , eller monitor+boks, som jo bliver en del mindre i tykkelse, så er der dog ingen tunere, og husk at monitor skal klare HDMI-CEC, ellers kommer der ikke billede på. Og så er der vist lige prisen for 32" monitor, den er højere.
Havde samme oplevelse (og behov/begrænsning) som dig her i efteråret. Valgte et Philips 32PFR6402 som tilsyneladende er sidste Android-model i 32 tommer udgaven. Det bliver jf Philips opgraderet til Oreo (Q1?)
Har ikke fortrudt; det virker meget fint til formålet. Er du ikke til Ambilight kan det slukkes. Billedkvalitet er fin, den har et velfungerende smart-tv, har mulighed for time-shift og optagefunktion, osv