Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af latitude
Den gamle fjernbetjening er gået i stykker, så jeg skal bruge en anden til 26" Prosonic Combi TV/DVD (Bilka fjernsyn). Jeg kan ikke finde deres hjemmeside og ved ikke om det kan betale sig at købe original fjernbetjening da de sikkert vil forlange bondegård for det.

Jeg har købt en 6i1 multifjernbetjening, men den kan ikke finde ud af at snakke med fjernsynet :((

Hvilken fjernbetjening kan med sikkerhed virke med mit fjernsyn?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du skal nok ud i nogen af de mere avancerede multi-fjernbetjeninger fra Logitech eller Philips for at få det til at køre, men så er prisen også ved at være lidt høj.

Logitechs model hedder eksempelvis Harmony og fås i flere versioner.

Sidste mulighed kunne være Lintronic, der sælger en programmerbar IR modtager/sender som kan bruges med flere forskellige master fjernbetjeninger, men så er prisen pludselig MEGET høj, idet boksen alene koster 1500 kr. og så skal du have master-betjeningen ved siden af.
Af Kasper
latitude skrev:jeg troede ellers at AGK fjernbetjening jeg købte var avanceret(se billedet), men .... ikke nok :(
Prosonic stod også på fjernbetjeningens liste!

har nogen prøvet Philips eller Logitech fjernbetjeninger med Prosonic ?

[img]http://peecee.dk/uploads/012008/resizer_big_thumb.jpg[/img]
Gå i bilka og spørg dem..

Jeg tror sagtens du kan få fingre i en fjernbetjening, der ikke er så dyr.
De kan sagtens skaffe dem hjem, eftersom de selv producerer prosonic, og derfor er i kontakt med producenten.. Jeg selv, har gjort tilsvarende.. Dog kvickly Xtra, men der kunne vi for mellem 100-150 kroner skaffe yderligere fjernbetjeninger i originalt hjem til Lumatron fjernsyn (som kvickly selv producerer).
Brugeravatar
Af latitude
jeg har spurgt de vil have 500kr !:( for den originale fjernbetjening
Brugeravatar
Af azrael
Prøv at høre dem ad på www.koz.dk. Angiveligt kan de skaffe alle fjernbetjeninger. Måske også din til en (for dig) favorabel pris.