Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af shade
Hej,

Jeg overvejer at anskaffe mig et nyt tv.. Grundet jeg har fået et Apple TV i julegave, og først efter at næsten alt er sat til finder jeg ud af det ikke virker sammen med mit nuværende tv, så ingen returret der, og skal jeg bruge det.. så kræver det nyt tv :/

Min tanke er så at hvis jeg nu alligevel skal have et nyt tv, så kunne det jo være en årsag til at hoppe på digital vognen, og min antenne udbyder (YouSee) sender alle kanaler som digitalt så skal jeg finde et tv med dvb-c (for at slippe for at have en ekstra boks).

Det jeg har fundet frem til er:

NAD 32A1
http://www.hifiklubben.dk/produkter/bil ... beslag.htm

Sony BRAVIA KDL-32D3000
http://www.sony.dk/view/ShowProduct.act ... +BRAVIA+TV

Hvis nogen har noget input omkring de 2 modeller eller andre som kunne være gode til opgaven så vil jeg gerne høre om det ;)

På forhånd tak..
Brugeravatar
Af azrael
Du kan da bare læse anmeldelsen af KDL-32D3000 her på sitet. Så tror jeg ikke længere, at du er i tvivl.
Af shade
I følge anmeldelsen af KDL-32D3000 lyder det jo som et glimerende tv :)

Kunne dog godt bruge en anmeldelse af NADet til sammenligning.

Synes genrelt at det er meget begrænset af hvad der findes af dvb-c tv på markedet :(
Brugeravatar
Af azrael
Lad mig sige det sådan; jeg tvivler stærkt på, at Hifi-Klubbens eget mærke NAD kan følge med Sony teknologisk. Men jeg er ganske overbevist om, at NAD tv'et nok ser flottere ud. Jeg synes dog bare ikke, at man kan være tjent med et flot tv, fremfor et godt tv. :)
Af shade
Jeg vil lige tage ud og se på Sony'et i levende live, så jeg selv kan vurdere billedet.

De har det oppe i ekspert, men der står det til 13K hvilket jeg synes er lidt dyrt..
Brugeravatar
Af azrael
Det lyder som en rigtig god ide. KDL-32D3000 kan for øvrigt fås til ca. 8200 på nettet.
Af dilbert
Hos Sony Center har de 32D3000 til 8.499,- for tiden (i hvert fald i Sony Center Aalborg)
Af shade
Det er noget forvirrende med alle de modeller der er af 32_3000, d,s,t,u,p. Som jeg kan forstå er det kun d,s og t som har dvb-c?! og d udgaven har (ifølge mig) det pæneste billede.

Jeg fandt 32d3000 som midtdata (de har en butik i denne by) til 8499,- og de kunne sælge et viaacess cam modul med til 419,- hvilket alt i alt lyder fornuftigt nu det ender det med jeg køber.

De vil meget gerne sælge en tillægs forsikring i butikken som beskytter imod næsten alt ifølge dem, er der nogen af jer som ved om de reelt er pengene værd ??
Af Luske!
shade skrev:
De vil meget gerne sælge en tillægs forsikring i butikken som beskytter imod næsten alt ifølge dem, er der nogen af jer som ved om de reelt er pengene værd ??
Uden at have set den, kan jeg næsten med 100% sikkerhed sige, at den er overflødig. Du er dækket ret godt ind med købeloven, men kan de sælge dig en dyr overflødig forsikring, gør de jo gerne det
Af shade
Bertille1 skrev: Men hvad er forskellen på de 4 modeller i nedenstående link?
Jeg er ret sikker på at der ikke er nogen forskel, det er set før at edb/hifi/dvd-priser.dk lister den samme vare flere gange.
Af Yonzie
shade skrev:De vil meget gerne sælge en tillægs forsikring i butikken som beskytter imod næsten alt ifølge dem, er der nogen af jer som ved om de reelt er pengene værd ??
Det er fedt når du holder fest og det tilfældigvis bliver smadret. Derudover... Well... Overvej hvorfor de så gerne vil sælge dign den. Er det fordi de HELT VILDT GERNE vil hjælpe dig, eller fordi de tjener HELT VILDT MANGE penge på den?
Af red_martians
32D3000 har ejg netop hørt er udgået. Ved ikke om den findes, men der burde være en 32D3500 i stedet for.
Af glade
32D3000 udgår ikke, er 40D3000 som er udgået.