Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MSL
Jeg overvejer kraftigt at investerer i sony's D serie men kan ikke helt finde ud af hvilken model jeg vil have. Håber i kan hjælpe mig i mine overvejelser..

Størrelses mæssigt bliver det enten 40" eller 46".

Jeg vil komme til at bruge det til at spille på min ps3 samt se blue ray film. Dernæst vil jeg bruge det sammen med min pc og til at se yousee kabel tv. Men så vidt jeg kan se vil begge modeller klarer sidste to nævnte opgaver lige godt.

Spørgsmålet er vel hvilke af de to som vil egne sig bedst til ps3'en?
Af MSL
Come on det kan ikke passe at 85 har læst denne tråd uden der er en eneste der har haft noget at bidrage...
Af Nick_S
Det kommer an på hvor tæt du sidder på. Sidder du så tæt at du kan se forskel fra HD Ready til Full HD vil jeg anbefale dig D3500. MEN! Det tvivler jeg virkelig på du gør - og derfor mener jeg at du bør tage et D3000 pga det har 100hz + motionflow.

Du kan eventuelt bruge denne applet for at finde ud af hvor vidt du kommer til at kunne se forskel på HD Ready vs Full HD.
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... tart_from=&
Af koden
Er D3000 ikke ved at være gammel og dermed en chance for at den snart ryger ned i pris?
Af Zoon
Jeg sidder sjovt nok med samme problem stilling! Enten D3000 eller D3500.

FullHD er selvfølgelig nice, men måske er det bedre med 100Hz+Motionflow? Jeg ved ikke hvor meget det har at sige med Motionflow+100Hz, hjælper det virkelig så meget?

Jeg har pt. et billigt Prosonic 32" 720p TV. Det er noget billigt bras, men når jeg slutter min XBox360 til med HDMI, så kører det hele ganske fremragende! Derfor kan jeg heller ikke forestille mig, at hverken D3000 elller D35000 skulle gøre det dårligere med en PS3!

Et Sony 40" - KDL-40D3500 kan pt. købes til ca. 11,500 kr, hvilket jeg ikke synes er så galt igen. D3000 koster det samme, så det er ikke prisen som gør udfaldet!

Så skal man gå efter FullHD eller 100 Hz+Motionflow (+3 HDMI)? Jeg finder næppe en forhandler der har begge fjernsyn stillet op ved siden af hinanden :o
Af Sunny
Synes ikke jeg kan finde nogen som har 40 eller 46" på lager af D3000 modellen, kan i? :(
Af MSL
Sunny skrev:Synes ikke jeg kan finde nogen som har 40 eller 46" på lager af D3000 modellen, kan i? :(
Fandt i nogenside et sted at købe skærmene og i så fald har i nogen erfaringer at dele?
Af Sunny
Som Nick skriver fåes 40" hos sparshop.dk ellers har Sony center Ålborg den også, samt de andre Sony centre 8)