06 dec 2018, 18:16

Kan man ikke lave en begrænsning så man kun kan oprette et nyt forum emne i timen?

Hvordan det så skal håndteres ved jeg ikke men mail skal tage højde for google translate og de fejl der laves der
 Hvordan det så skal håndteres ved jeg ikke men mail skal tage højde for google translate og de fejl der laves der 

JanTheMan skrev:Ja, det kan jeg se, vi kan jo ikke skrive om noget som helst nu, for hvis vi skal til at tænke over om vi skriver visse ord eller tegn, og det kan blive tolket af en søgebot, hvad skal man så skrive.Så du har et enormt behov for at skrive på kinesisk, eller hvordan skal det tolkes? Jeg bad dig blot om, ikke at copy/paste spammernes indlæg direkte ind i forum igen.

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.