Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Der er så mange tv på markedet pt. at jeg ikke kan finde ud af hvad der er bedst i denne prisklasse, til at se TV via boks, Netflix, blueray, spille PS3 på. Jeg har overvejet disse som er på tilbud i dag eller næste uge. Men jeg kan ikke finde test som siger hvad der er bedst.
Det skal blot afløs en Sony KDL48-605B hvor jeg syntes billede kvaliteten er ok til vores behov.

- Philips 50" 4K UHD Smart TV 50PUS6503/12 2999 kr (tilbud indtil 2/12) Elgiganten
- Samsung 49" UHD Smart TV UE49NU7105 - 3499 kr
- Samsung 49” UHD TV UE49NU7172 Bilka 3333
- Philips 55” UHD TV 55PUS6703 Bilka nu 3499
Jeg er godt klar over prisklasse er den lave ende men i forhold til det tv den skal afløse tænker jeg det er godt nok. Ellers havde jeg nok valgt en LG c8 eller e8 Oled men behovet er der ikke. Det er ikke nødvendig med 55 tommer 48 til 50 er helt ok. Jeg kørte forbi butikken og så på både Philips og Samsung 7105 i 55 tommer. Ved panorering på Philips virkede det til at hakke så den skal det ikke være. Må nok bare ud og se på hvad der virker til være bedst. Samsung skærmen var også pænere. Tak for imput
Selvfølgelig skal man rundt og kigge...på størelse og designet.

Billedet i butiken kan du ikke bruge til en fis..Butikken indstiller ofte de skærme de gerne vil sælge på en WOW profil, typisk knald på farverne og fuld lysstyrke, end dem de ikke tjener så meget på i i indkøb.

Det bedste er at læse nogle test fra forskellige sider og så se priser på Pricerunner.dk