Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

....Jeg syntes du skal op på 7000-8000 kr for at få noget fornuftigt i 55", så hvis du har mulighed at spare lidt op og så købe i Januarudsalg, hvis du altså vil have noget som virkelig giver dig et WoW
Et 55" til 5000 kr bliver vel aldrig rigtig, rigtig godt..

Du kommer nok til at savne zonestyring af lyset, som Q8DN/Q9FN og XF90 men når du ikke gamer er det måske ligemeget.
George1 skrev:Manden efterspurgte en anbefaling af det bedste tv til kr 5000. De modeller du nævner koster jo mindst det dobbelte.
.

Ja, pris følger jo ofte kvalitet.

Ja, Volkan efterspurgte også på tv sidste år, så det kan jo være at ved at vælge et i en anden prisklasse, han vil beholde skærmen lidt længere :D

NU er glimrende til pengene. Der er faktisk ikke rigtig noget konkurrence på pris/kvalitet der.
Peter prøv evt at forholde dig til det der efterspørges i stedet for at gøre dig klog på hvad folk har af penge til deres tv ( du køber jo selv brugt plasma )
I en anden tråd mente du at manden skulle gå ned i størrelse uden at forholde dig til at han ønskede et større tv, du havde ikke engang ulejliget dig med at forhøre dig om hans afstand.
Du kan gøre det bedre.
Grandahl skrev:Peter prøv evt at forholde dig til det der efterspørges i stedet for at gøre dig klog på hvad folk har af penge til deres tv ( du køber jo selv brugt plasma )
I en anden tråd mente du at manden skulle gå ned i størrelse uden at forholde dig til at han ønskede et større tv, du havde ikke engang ulejliget dig med at forhøre dig om hans afstand.
Du kan gøre det bedre.
Ja. Plasma som stadig giver bedre sortniveau end LCD tv, hvis man ikke har brug for 4K :)

Ja, ja. Du ved jo godt at jeg ikke ønsker at det kun skal blive et Samsung LCD forum for billedkvalitet og sport fortjener OLED, men ja. Man kan også presse citronen for meget så det går ud over billedkvaliteten. Jeg informerer blot om at man skal gøre sig klart over de fordele og ulemper der er ved ens budget.
Nok bedre at holde sig til trådstarters ønske, han skriver jo tydeligt hvor mange penge der er at gøre med. Foreslår at indtil trådstarter ændre sine ønsker holder man sig til tråden.