Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af samadsen
Jeg har nu testet mit Philips OLED 803 : Ved at holde fjernbetjeningen ca. 10 cm fra sensor er det lykkedes at tænde det med normale farver, hvis man tænder fra en afstand på ca 1 - 2 m tænder det med magenta skær som kun forsvinder ved en sluk tænd funktion. til torientering for kommende ejere.(bliver kontaktet af Philips mandag)
Lader til det er en fabriksfejl når begge TV har samme fejl
:s !:(
V. H. samadsen
Af samadsen
samadsen skrev:Jeg har nu testet mit Philips OLED 803 : Ved at holde fjernbetjeningen ca. 10 cm fra sensor er det lykkedes at tænde det med normale farver, hvis man tænder fra en afstand på ca 1 - 2 m tænder det med magenta skær som kun forsvinder ved en sluk tænd funktion. til torientering for kommende ejere.(bliver kontaktet af Philips mandag)
Lader til det er en fabriksfejl når begge TV har samme fejl
:s !:(
V. H. samadsen
SIDSTE: BEGGE 803 JEG HAR HAFT HJEMME ER DEFEKTE, FANTASTISK EN SÅ SIMPEL EN TING ER DEFEKT, RETUR TIL GIGANTEN
Af Simonvinder
Jeg er lidt nysgerrig på hvor kraftigt det magenta skær er? Er det decideret hele skærmen der er en lilla/pink farve?

Mit lader til at være upåvirket medmindre jeg er helt uimodtagelig over for det.
Af samadsen
Torben Rasmussen skrev:Det er jo kun synligt når skærmen er slukket.
Der er et markant magenta skær over skærmen når det er tændt først ved en gang sluk tænd bliver billedet normalt...meget mystisk..ingen hjælp fra Philips..byttet til et LG B8 endda med penge retur, :)
Af samadsen
Simonvinder skrev:Jeg er lidt nysgerrig på hvor kraftigt det magenta skær er? Er det decideret hele skærmen der er en lilla/pink farve?

Mit lader til at være upåvirket medmindre jeg er helt uimodtagelig over for det.
Billedet har i tændt tilstand et magenta skær
V. H. samadsen
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
samadsen skrev:
Torben Rasmussen skrev:Det er jo kun synligt når skærmen er slukket.
Der er et markant magenta skær over skærmen når det er tændt først ved en gang sluk tænd bliver billedet normalt...meget mystisk..ingen hjælp fra Philips..byttet til et LG B8 endda med penge retur, :)
Ahh, sorry. Jeg troede vi var ovre og diskutere reflektioner nu i stedet. Carry on.