Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af EclipsE
Jeg skal ha opgraderet til et 65” tv.

Min prisklasse er omkring de 10 kilo.

OLED bliver næste gang jeg skifter, da de stadig er for dyre.

Det SKAL være med VA panel.
Jeg kigger i årgang 2018 tv.

Samsung er udelukket pga manglende DTS support.

LG er udelukket pga deres IPS paneler.

Philips er også udelukket pga IPS paneler.

Tilbage er SONY.
Jeg har kigget på deres 65” XF9005.

Det skulle være et tv med et godt billede til film kiggeren. Nogle der kan anbefale det?

Jeg havde håbet på jeg ku finde et her til Black friday, men de var åbenbart ikke med i møllen.

Har jeg overset et tv der ellers kunne matche mit behov? Er lille gemt guldkorn!?
Af Beckham
XF9005 er stadigvæk et rigtig godt bud i den prisklasse og størrelse. Læs evt. anmeldelsen her på sitet. Prisen har længe før BF været nede på et rigtig godt niveau, så der var nok ikke så meget mere at give af på den front, siden den ikke kom med i BF puljen...
Af EclipsE
Jeg har læst den mange gange. Den eneste grund til jeg ikke har hentet et endnu, er at Elgiganten først får på lager om sindsyge 2 måneder!

Er det mon fordi det er ved at udgå?
Af Globulus
Alle TV er ved at udgå :)

De første anmeldelser af XF9005 dukkede op omkring marts 2018, så mon ikke der kommer en "XG9005" omkring marts 2019? Så vil XF9005 og XG9005 blive solgt sideløbende det følgende halve år eller hvor lang tid det nu måtte tage at tømme lagrene. Elgiganten har stadig XE9005 på lager her mere end et halvt år efter den blev afløst af XF9005: https://www.elgiganten.dk/product/tv-bi ... d-65xe9005

Så XF9005 vil stadig være at finde i op til et år fremover men har dog været på markedet så længe, at prisen er kommet ned i et fornuftigt leje, men lige her og nu skal du nok i Hifi-Klubben og betale 1.000 kr. ekstra, hvis du ikke vil vente på Elgiganten eller Power.