Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

jramskov skrev:Mht. “motion”, er der stor forskel på Sony og f.eks. LG C8 eller Skal man kigge godt efter for at bemærke det? Jeg tænker bla. på fodbold og andet live sport?
Jeg ser en del fodbold på mit LG C8 og jeg synes det kører rigtigt godt. Havde tidligere et SONY tv og synes ikke der er den store forskel.
Men som tidligere sagt, så er det meget individuelt hvordan man oplever det.
Jeg ser en del fodbold på mit LG C8 og jeg synes det kører rigtigt godt. Havde tidligere et SONY tv og synes ikke der er den store forskel.
Men som tidligere sagt, så er det meget individuelt hvordan man oplever det.
Hvordan få du signalet ind i tv´et?
husk på at Sonys af8 kun har 2 af de 4 HDMI porte som 4K..... hvor C8 har alle 4 porte som 4K - FORSTÅR IKKE HVORDAN DET ER MULIGT AT LAVE NOGET SÅ LATTERLIGT..... MAN BRUGER JO HURTIGT ALLE 4 PORTE, OG NÆPPE NOGET AF DET VIL VÆRE MINDRE END 4k ? (sorry for CAPS)

INFO ER TAGET HERFRA:

https://www.t3.com/news/best-tvs-lg-c8-versus-sony-af8

"SONY KD-65AF8 V LG OLED65C8: CONNECTIVITY
Both the LG and the Sony offer a quartet of HDMIs, but only two of the four HDCP 2.2-ready 4K inputs offered by Sony support full fat 4K 60p at 4:2:0, or 10-bit at 4:4:4 and 4:2:2.

The LG has no such silly restriction. This perhaps doesn't mean much right now, but it represents a long-term advantage for the C8."