07 okt 2018, 21:29
Det er ikke i hurtige bevægelser, men ved lav framerate, at OLED kan have tendens til at ligne stroboskop-effekten. Så nej, det er ikke rigtigt.
MadsKnutzon skrev:Jeg er selv i samme situation og skal også skifte mit KDL50W805 ud. Jeg holder mig dog på 55”Har du også en meget langsom start ca. 30-40 sek. før du kan skifte kanal? Det er en af de ting der irriterer mig.
Jeg står mellem XF90 og AF8, da jeg i modsætning til alle andre er ret glad for Android tv, for mig er indbygget Chromecast en dealbreaker.
Tv’et skal gerne være optimeret mod alle typer sport og ps4 Pro. Flatpanels anbefaler dog som udgangspunkt ikke XF90 eller AF8 som værende særligt gode til spil. Samtidig har jeg læst herinde at OLED i hurtige bevægelser kan virke lidt stroboskop agtigt, er det rigtigt?
Vil jeg blive skuffet over XF90 eller AF8 i mine brugsscenarier, og hvilket er bedst til det jeg søger.
overigennem skrev:Opstarten er rimelig sløv, men jeg har aldrig haft et antennestik i, men har udelukkende kørt på apps og den indbyggede chromecast, og det har fungeret upåklageligt.MadsKnutzon skrev:Jeg er selv i samme situation og skal også skifte mit KDL50W805 ud. Jeg holder mig dog på 55”Har du også en meget langsom start ca. 30-40 sek. før du kan skifte kanal? Det er en af de ting der irriterer mig.
Jeg står mellem XF90 og AF8, da jeg i modsætning til alle andre er ret glad for Android tv, for mig er indbygget Chromecast en dealbreaker.
Tv’et skal gerne være optimeret mod alle typer sport og ps4 Pro. Flatpanels anbefaler dog som udgangspunkt ikke XF90 eller AF8 som værende særligt gode til spil. Samtidig har jeg læst herinde at OLED i hurtige bevægelser kan virke lidt stroboskop agtigt, er det rigtigt?
Vil jeg blive skuffet over XF90 eller AF8 i mine brugsscenarier, og hvilket er bedst til det jeg søger.
Torben Rasmussen skrev:Det er ikke i hurtige bevægelser, men ved lav framerate, at OLED kan have tendens til at ligne stroboskop-effekten. Så nej, det er ikke rigtigt.Så Torben, det du siger er, at AF8 vil være at foretrække til mit brugsscenarie?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.