31 okt 2018, 13:29

Nej, det virker som en fejl/forglemmelse, at den version vi har ikke har ikke er blevet opdateret.

Rasmus Larsen skrev:Men alle andre film end Matrix har vel også fået gratis opgradering med ekstramateriale? Jeg tror ikke, at det spiller en rolle for om billede/lyd opgraderes eller ej.Har vi nogen eksempler på, at dette har fundet sted? Det vil kunne øge sandsynligheden for, at Apple gider at gøre noget ved problemet.
Det jeg mener er, at jeg ikke tror, at ekstramateriale skal bruges som indikator for om film opgraderes eller ej. Det er normalt med i "opgraderingspakken".
aalb1970 skrev:Har vi nogen eksempler på, at dette har fundet sted? Det vil kunne øge sandsynligheden for, at Apple gider at gøre noget ved problemet.Jeg bruger ikke selv så meget tid på ekstramaterialet, men min opfattelse er klart, at ekstramateriale generelt altid tilføjes gratis (med mindre der udgives Extended, Remastered eller lign. udgaver).
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.