Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af erikkjaer
Hmmm.....det er da noget underligt noget.
Jeg synes man blir mere ør i hovedet, af at prøve alle de underlige ting, end klog på hvad ens skærm kan :o
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu skal jeg ikke tage modet fra dig, men yugop laver ikke tests til fladskærme, men avanceret actionscript-kode til flash. Deres hjemmesider betragtes som nogle af de bedste i verdenen og jeg er ret sikker på at de ikke havde fladskærme i tankerne da de lavede nogen af de koder... Stol på mig ;) Jeg har lavet flash i maaange år og de her gutter er toppen af poppen i den verden.

De er især blevet berygtede på deres randomizer script til generering af tekst - du kan se det i deres menu nederst på www.yugop.com
Af Hasse Lauridsen
Har jeg nogen steder i min tråd skrevet af det var en test af fladskærme?!?!

Har kun skrevet hvad man kunne udsætte sin fladskærm til mht. mulig ghosting osv. som jo nemt opstår på fladskærmene..

Og til Yakken.... Jep, har kendt yugop.com i rundt regnet 6-7 år snart og er selv ret ferm hvad angår flash og shockwave, så ved godt han/de nok sidder bag sin/deres små monolith skærm(e) og koder actionscripting og griner nørdet på japansk istedet for at tænke på fladskærme...

Tror jeg fik gjort mit statement :D peace out!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Din overskrift siger: "Test af din fladskærm!"... bare for at være fluekn*pper
Af Hasse Lauridsen
Det er også ok at være flueknepper, men så er vi to... du kunne jo lave en "test" af din skærm hvor du løfter den overhovedet og kaster den så hårdt du kan ned i gulvet.... det er da også en test.... glæder mig til at høre resultatet.... ;)
Af Hasse Lauridsen
overhovedet = over hovedet..... totalt flueknepperi... military style! :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den test har alle rigtige mænd lavet på et eller andet tidspunkt og baseret på de erfaringer kan jeg fortælle at skærmen ikke vil overleve. Jeg ser ingen grund til at udføre repetitionsmålinger på vidunderet foran mig - så mange penge tjener en ingeniør trods alt ikke...
Af Hasse Lauridsen
Smuk undvigelse af fluekn*pperiet tilbage :o)

Men du siger noget sandt, var nu også mest ment som en forståelse af at ordet "test" ikke nødvendigvis er én indforstået testmetode indenfor verdenen af fag"idioter" og at ordet netop kan forstås på mange måder..

Skal vi lukke den her? :D