Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis du har mod på det, så har vi et forum for brugeranmeldelser, hvor du kunne dele dine oplevelser med TV'et.
Af PeterD
Det lyder spændende og tillykke med købet.

En brugeranmeldelse af skærmen i forum for brugeranmeldelser, ville undertegnede sætte pris på.

Det kan være:
hvordan opleves opstart af tv'et?
Er det bedre/dårligere i menuerne end det gamle tv? Er det enklere at finde ud af? Hvordan er grafikken?

Hvordan er billedet bedre end dit gamle..Bedre sortniveau og mere "glidende" billed? Er farverne mere pop?
Osv.

På forhånd tak.
Af rockmeisster
Jeg har lige bestilt et 65pus8602 - er der et forslag til billedindstilling man kan bruge? eller kan man bruge de settings der er foreslået til 9002 modellen som ganske vidst er OLED
Af Grandahl
Nej indstillinger til et andet tv duer ikke.. Prøv at finde settings på Rtings.com eller evt Avforums
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Philips sælger ikke TV i USA eller Canada, så det skal være EU-forums du kigger i.
Af hunden
Har dette tv og er glad for det,god lyd og godt billed.
Men det kræver en god indstilleng.
Af EclipsE
Jeg har også lige købt dette. Har indstillet det efter bedste evne, MEN jeg kan ikke finde BACKLIGHT justering?

Hvordan fanden skruer jeg ned for lyset i det tv!
Af Elox
Baggrundslys er Kontrast, og Video Kontrast er Kontrast.
Af EclipsE
Intet at dette skruer ned ned baggrundslyset. Det ændrer kun på billedet så det kommer til at se dårligt ud.

Skærmen blænder stadig ligeså meget
Af EclipsE
Elox du havde ret. Nu fik jeg det hen. Underlig navngivning. Men du reddede min dag. Tak :)
Af hunden
Har nu haft dette dejlige tv et års tid og er glad for det.
Det har virket perfekt.Men det er godtnok ikke meget men har om denne model.
Er der andre der også er tilfreds med deres tv?