26 dec 2007, 21:00
Jeg har brugt det meste af dagen på at kigge rundt her på FlatpanelsDK. godt forum
men jeg er en spasser til det med fladskærme. jeg har dog besluttet mig for nogle ting, som den helst skulle kunne, men hvilke tv matcher mine krav!!!
Den må ikke koste mere end 10.000kr.
Skal være en 37 tommer efter som jeg ikke har plads til større og sidder 2m fra tv'et.
1080p altså full HD, efter som jeg gerne vil have fuld udbytte af min PS3 og blueray.
Jeg har dog kun analog tv her hjemme, men overvejer digital stofa tv, måske. ikke sikkert.
LCD skal det også være.
Ved godt at jeg praktisk talt har fundet mit nye tv, med alle de krav. men hvilke mærke og måske der er andre der har nogle erfaringer f.eks med ps3 og LCD skærme. vil jo helst have et der passer til min krav bedst muligt 8)
Håber i vil give mig nogle råd. Jeg er sikkert ikke den første der spørg hehe.
Hygge alle sammen!
Mvh Jesper.
Den må ikke koste mere end 10.000kr.
Skal være en 37 tommer efter som jeg ikke har plads til større og sidder 2m fra tv'et.
1080p altså full HD, efter som jeg gerne vil have fuld udbytte af min PS3 og blueray.
Jeg har dog kun analog tv her hjemme, men overvejer digital stofa tv, måske. ikke sikkert.
LCD skal det også være.
Ved godt at jeg praktisk talt har fundet mit nye tv, med alle de krav. men hvilke mærke og måske der er andre der har nogle erfaringer f.eks med ps3 og LCD skærme. vil jo helst have et der passer til min krav bedst muligt 8)
Håber i vil give mig nogle råd. Jeg er sikkert ikke den første der spørg hehe.
Hygge alle sammen!
Mvh Jesper.