Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nkaj
Hej allesammen :)

Hvis jeg nu køber et tv, som er parallelimporteret, så er menuen (sandsynligvis) ikke på dansk, men hvad med undertekster når man ser tv fra TV3, Discovery, Kanal 5 osv. er de dansk, eller er de også på et andet sprog?

God jul :)
Nkaj skrev:Hej allesammen :)

Hvis jeg nu køber et tv, som er parallelimporteret, så er menuen (sandsynligvis) ikke på dansk, men hvad med undertekster når man ser tv fra TV3, Discovery, Kanal 5 osv. er de dansk, eller er de også på et andet sprog?

God jul :)
går da stærkt ud fra at de er på dansk da det bliver sendt sammen med tv signalet du modtager i dit område....
Af Illisher
Ja jeg håber da ikke at jeg skal til at se alle programmer med tysk tale fra nu af, fordi det er købt i tyskland..

Du kan roligt regne med at tv'et ikke oversætter teksterne for dig og laver dem om til der hvor du har købt det :p ;)
Af Nkaj
Okay. Tak :)

Vil det sige at den eneste forskel på et dansk tv og et parallelimporteret tv er at menuerne er på et andet sprog?
Af Illisher
Skal ikke kunne sige om der er andre forskelle også.. Tror jeg ikke. Jeg har lige bestilt et Panasonic TH42PZ70EA fra tyskland. Og der er ikke nogen forskel fra den også til den det danske marked normalt får. Hvis ikke det muligt at få DK menu på, eller der ikke allerede er det, ja så klare jeg mig nok med den Engelske ;)

På samsung kan man med et par triks så DK menu på.. Hvis du søger her på forummet kan du finde det :) GOD JUL
Af lki_dk
Husk at checke dine muligheder for service hvis noget skulle gå galt.....