21 dec 2007, 09:53
nogen som kender til Sharp tver? kender nemlig intet til det selv, hjælp mig! er på udkig efter et tv 20k ca håber i vil hjælpe og det skal være LCD tv
Sneijder1984 skrev:nogen som kender til Sharp tver? kender nemlig intet til det selv, hjælp mig! er på udkig efter et tv 20k ca håber i vil hjælpe og det skal være LCD tvHar just fået et 46HD1E m. Sharp BD afspiller og har ingen klager overhovedet, meen prisen var ej heller 20K. Kig evt. på LC52XL1E/2E.
skovsborg skrev:Til dem som har et HD1E lcd kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om Tunerne.Kanalerne bliver blandet sammen på én programliste, men den gør det sådan at de analoge kanaler får programpladser fra 1-100 og DVB-C får så fra 100 og opefter, desuden kan man selv lave nogle favoritlister f.eks med de kanaler man bruger mest.
Bliver kanalerne blandet sammen på én programliste imellem de forskellige tunere eller skal man vælge DVB-C når man vil se kabel tv og vælge DVB-S når man vil se parabol?
Og kan man f.eks. optage på DVB-C og samtidig se fjernsyn på andre kanaler?
Hvad med bluray er 24p som Sony har noget som man vil savne eller er forskellen alligevel så lille at det ikke betyder noget som helst?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.