Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Simba28
Hej Alle,

Er der nogen af Jer som ved, om det er korrekt, at der skulle komme en ny PS3 til januar, istedet for den som er på markedet nu, på de 40GB.

Den som jeg har ladet mig fortælle, som skulle komme til januar/februar, skulle igen være på 60GB eller mere, som den foregående model (den som er udgået fra markedet)??

Er der nogen der ved om det passer, for ellers vil jeg ikke invisterer i dyret her i december. Så vil jeg vente til den nye model kommer.

God Jul til alle.. :D :) :p

Hilsen
Simba08 (Nicklas)
Af flems
har kun hørt at den skulle falde en del i pris
Af hypre
Og der kommer viste også en udgave med 'sidste-generations' teknologien - DualShock.

Sony har tabt bolden med PS3, men jeg ville stadig have en som billigt upscaling DVD/ Blu-Ray afspiller. Er der nogen som kan fortælle mig lidt og kvalititen på dens DVD upscaling?

David
Af mcmejsner
hypre skrev:Og der kommer viste også en udgave med 'sidste-generations' teknologien - DualShock.

Sony har tabt bolden med PS3, men jeg ville stadig have en som billigt upscaling DVD/ Blu-Ray afspiller. Er der nogen som kan fortælle mig lidt og kvalititen på dens DVD upscaling?

David
Har selv købt en PS3 med formålet, at have en BD-afspiller til kommende format, men blev meget positiv overrasket over opscaleringen af DVD til 1080p.

Så den klare det med UG, og har ikke haft nogen problemer med brændte film (Backup discs ;) og her er billedet også helt fint, som om filmen ikke er i orginal kval. så det er absolut en god alternativ til alm. DVD/BD afspiller.

Og med Bluetooth fjernbetjening er det en leg, at bruge den til filmafspilning, og så er der også mulighed for at lagre musik på den, så du kan bruge den sammen med dit anlæg som Jukebox.
Af hypre
Tak mcmejsner,

Det lyder som om du har fået godt glæde af den. Bruger du også web browseren ind i den?

Jeg har overvejet at installere en Linux Disto på den, men hvis den kan alt det ude af kassen er der ikke så mange grund til det.
Af mcmejsner
hypre skrev:Tak mcmejsner,

Det lyder som om du har fået godt glæde af den. Bruger du også web browseren ind i den?

Jeg har overvejet at installere en Linux Disto på den, men hvis den kan alt det ude af kassen er der ikke så mange grund til det.
Jep, har prøvet at browse lidt rundt, og det virker overaskende godt via controller og fjernbetjening.

Interfacet er dejligt overskueligt, og lige til.

Skal siges, at jeg har en Xbox 360, hvor jeg syntes at interfacet er lidt mere rodet, og så er der selvfølgelig larmen fra blæseren, som PS3 jo helt klart ikke har problemer med. Selvfølgelig kan du høre blæseren svagt, men det er ingen gene når der ses film.

Skal sige, at jeg er meget krakilsk omkring mislyde, og har kasseret dvd-drev som larmede, så blæseren en PS3 er ikke noget problem.

Har selv overvejelser omkring installering af Ubuntu, men er ikke nået længere til at have det liggende klar på en skrive.. *G*
Af hypre
Jeg har også en 360, som jeg synes er ok, men den har ikke opskalering og den lyder lidt meget i de stille scener.

lige til at afklar har du kasseret PS3 DVD drev som larmende? eller er det jet-fly lyden fra 360eren? :D
Af mblom_pdp436
der skulle komme en 80 gb model den er ude i usa men ved ikke hvornår den lander i eu har selv 60 gb model og den er kanon...har hørt man skal holde sig fra den skrabede 40 gb model da de også har pillet ved andre ting end hd str og den kan ikke spille ps2 spil som 60 gb kan