Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Vasen
Rasmus Larsen skrev:Vi mangler generelt nogle flere 77" OLED-modeller, synes jeg. Sony har heller ikke en 77" på programmet længere, når A1 udgår. Og så skal priserne naturligvis længere ned. Der er dog sket en del i år allerede.
Ja priserne på 77" er faldet meget det sidste års tid. Spændt på at se hvad den nye LG Displays fabrik kan gøre ved priserne på de store størrelser. Og ikke bare fra LG, men gerne også fra Sony og Panasonic.
Brugeravatar
Af Gyzzo
Amazon.de har LG OLED77C8 som "deal of the day", hvor den er nedsat til 4.999,99 EUR. De leverer den dog ikke til Danmark, men det giver en indikation af, hvad de pt. kan sælges til.
Af JHN
Hej.

Der er mange indlæg i denne debat-tråd, som jeg ikke har læst. Så jeg ved ikke om følgende er berørt. Men ifølge en artikel på inertnettet er der snak om, at LG / LG Display måske vil sætte prisen op på nogle OLED paneler. Jeg kan desværre ikke finde den artikel, hvor det stod i. Er det noget som I andre ved noget mere om ? Vil priserne på nogle OLED i 2018 mon STIGE af denne grund ?

Kærlig hilsen
Jan Hervig Nielsen
Ejer af et Full HD TV
Af JHN
Hej Rasmus.

Tak for svar. Jeg kom ind på det samme i et indlæg på Recordere. Det glæder mig meget, hvis det ikke kommer til at betyde så meget. God dag.

Kærlig hilsen Jan
Af Asimuh
Er der nogen der kan dele deres erfaring mht. ventetid på at komme ind i en power butik på åbeningsdag. De åbner kl. 7 og jeg tænker at der nok står 1000-1500 mennesker i køen. Hvis man kommer som number 1501 kl. 7, hvorlang tid går der før man kommer ind?

Jeg kan se at de har ca. 120 stk. 55" OLED fra LG og Sony til salg for ovennævnte priser. Tror I på at de er tilbage om aftenen?

Iøvrigt interessant at se ingen C8 eller AF8 på 65". De bliver nok gemt til black friday. :p
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Da de åbnede i Lyngby var køen urealistik lang, men Elgiganten matchede mange af tilbuddene et andet sted i byen, hvor man kl 11 kunne køre direkte ind i lobbyen (billedligt talt - den ligger på 1. Sal i Lyngby) og tage et Tv med under armen.

Hold øje med om der ikke kommer tilbud andre steder i nærheden.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har ikke erfaring med at stå i køen, men ved tidligere åbninger har jeg lagt mærke til, at ikke alle OLED-modellerne ryger fra morgenstunden. Power opdaterer tilbudsavisen i løbet af dagen og det er typisk først senere på dagen, at der bliver udsolgt.

Om det også bliver tilfældet i Holbæk, kan vi naturligvis ikke vi os sikre på :)
Af kamikazedk
Rasmus Larsen skrev:Jeg har ikke erfaring med at stå i køen, men ved tidligere åbninger har jeg lagt mærke til, at ikke alle OLED-modellerne ryger fra morgenstunden. Power opdaterer tilbudsavisen i løbet af dagen og det er typisk først senere på dagen, at der bliver udsolgt.

Om det også bliver tilfældet i Holbæk, kan vi naturligvis ikke vi os sikre på :)
Enig med Rasmus, OLED'erne plejer ikke at ryge så hurtigt, og ved nogle af de øvrige åbninger af Power/Elgiganten har det været muligt at købe også om lørdagen og tilmed også om søndagen.

Men priserne har heller ikke før været så langt nede som de er nu. 8.888 for et C8 er immervæk et rigtig godt tilbud, og tror det har meget at sige for mange, at man kommer ned under 10.000 kr.

Sad lige og tjekkede, og til sammenligning da Power åbnede i Lyngby sidste år i oktober, kunne man få et LG 55B7 til 9.999 kr - for første gang i øvrigt. Så man må sige at det går den rigtige vej med prisudviklingen :)
  • 1
  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 203