Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det kommer jo an på brugsmønstret. Hvis du primært skal se film, hvis HDR betyder noget for dig, og du ikke har behov for de brede betragtningsvinkler, så er XF90 et bedre valg.

LG'en har brede betragtningsvinkler og lavt input lag, men den har et dårligt sortniveau og er ikke en god makker til HDR.
Torben Rasmussen skrev:Det kommer jo an på brugsmønstret. Hvis du primært skal se film, hvis HDR betyder noget for dig, og du ikke har behov for de brede betragtningsvinkler, så er XF90 et bedre valg.

LG'en har brede betragtningsvinkler og lavt input lag, men den har et dårligt sortniveau og er ikke en god makker til HDR.

Vi ser serier, jeg spiller lidt playstation og generelt benytter vi kun TV om aften. Film ser vi sjældent, men det hænder.

Tænkte bare at en besvarelse på 1.500 også havde noget at sige. Har et Beovision 8 32'' på nuværende tidspunkt - så alt er vel i teorien bedre ;)?
Nah, det ville jeg ikke sige. At gå fra et VA-panel til et IPS-panel giver en forskel i billedet, som du muligvis stadig vil spotte selvom dit TV er af ældre dato. Jeg tænker, at din special-pris ikke lige inkluderer den normale returret?