Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bromberg
Den er faktisk ret fin at bruge syntes jeg.
Men kvaliteten gør at den nok vil være ubrugelig til sport ihvertfald.
Det er ærgerligt de ikke levere 50hz på - eller det ser ikke sådan ud ved tennis kampen ihvertfald:)
Af Gromit
Tak, for oplysningen.
Af Nougatplovene
Egentlig positiv overrasket. Men jeg oplever stadig skiftende opløsning når jeg ser noget. Jeg forstår det ikke for forbindelsen er god og det er kun yousee både her og på Chrome jeg oplever det. Ikke Netflix, Ikke HBO, Ikke DR, Ikke TV 2 play.
Er jeg den eneste?
Af Bimseper
Har lige installeret app'en på mit LG B 7 fra November 2017 og den virker , Men kvaliteten er rent ud sagt ikke noget You See kan være stolte af , bare min mening !!!! Ha en god tvaften
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Vi har modtaget lidt mere materiale fra YouSee. Det er blevet til en artikel: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1540497492

At den kun virker på webOS 2.0 og frem, mener jeg dog, er stærkt kritisabelt. Beslutningen fra tv-producenterne om ikke at opdatere platformene kommer virkelig tilbage og bider alle involverede parter bagi for tiden. Det er jo modstridende mod hele idéen i at skabe en tv-platform.

PS: App'en er også på vej til PlayStation 4.
Af Moulder
Oplever I andre også, at kanalskifte tager urimelig lang tid ?? Mit LG tager op imod 15-20 sek. om at vise billede hver gang jeg vælger en kanal, eller skifter kanal..
Af DanielPT
Synes det ganske fint. Men hvorfor skal det være så svært at se hvilken kanal man vælger? Jeg vil gerne have min datter selv kan tænde for Ramasjang men det godt nok svært at se logoet.