Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ja, havde bestemt mig for Philips PFL9632. Men efter at have hørt om hyletoner og diverse andet skrammel valgte jeg at det nok ikke var det jeg ville have. Sony's D3xxx modeller er super fede.

Men hvad er at foretrække?

1366x768 og Motionflow + 100 Hz og 1600:1 i kontrast

Eller

1920x1080 og 1800:1 i kontrast?

Skal bestille hurtigst muligt, håber på lidt hjælp :)
Af madass32
d3000.helt klart.
du kan ikke se forskellen på opløsningen med mindre du skal side 1 meter fra hvilke man nok bare for ondt i hoved af ;;)
når du ser et 100hz ved siden af et uden er der ingen tvivl, det skal så siges jeg har ikke set d3500 live i nu.
Af smunken
Fik mit 40D3000 for godt en uge siden og er godt tilfreds med både billed og lydkvalitet. Køb det før det bliver udsolgt - det er et godt køb til prisen.

Bruger selv kun DVB-T signal med god kvalitet. Analog tuner - glem det.

Men når du får det, så husk lige at følge Rasmus Larsen's test anbefalinger - ud af boksen er kontrasterne for skarpe, men billedet bliver lækkert med Rasmus' indstillinger O_O
Af svak
jeg fik mit 40d3500 for en uge siden og er meget tilfreds.

bruger kun dvb-c og det er klasse.

held og lykke med beslutningen :)
Af Ryan
Hvor har I købt jeres skærme? Jeg har nemlig efterhånden ventet en måned på min, og er ved at være godt træt af det...
Af svak
Ryan skrev:Hvor har I købt jeres skærme? Jeg har nemlig efterhånden ventet en måned på min, og er ved at være godt træt af det...
bilka - og de får vistnok 40d3500 igen lige efter nytår