Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har netop købt et 42" philips 9732, men til min store forbløffelse, så er der flere skidt pletter på skærmen og hvis man går tæt på (med den rigtige belysning), så er der tydelige spor/striber efter aftørring (fedt eller kalk). Og der er også en mindre rids i skærmen.

Er der andre der har oplevet at et splinter nyt top-model TV ikke er klinisk rent eller på anden måde ikke er i orden?

Jeg har kontaktet philips danmark omkring dette og de er ved at undersøge, hvordan det kan gå til at jeg kan få et beskidt TV. (alt andet lige, så ser det ud som om at jeg har fået en brugt model)
Af BLACKBIRD
hvor er det købt. Jeg har også haft 2 af de lcd kun vrøvl med dem se tråden blackbird 42pfl9732d
Af batman
de er købt hos LCD.DK
Af batman
Men jeg har ingen hyle/brumme lyde, som du (og mange andre) har oplevet....
konklusion: man kan åbenbart bare ikke få et philips TV der er 100% fejlfrit.. (man kan kun håbe man får en udgave med acceptable fejl...)
Af BLACKBIRD
du er en af de heldige men det er med de net forhandlerer at de maske har fået den retur og så har solgt den vidre igen det har man hørt om før også selv om de er fejl behæftet ..... Har du slukket lyden og lyttet hen over skærmen jeg er lidt intereseret for det er et fedt billede der er på skærmen
Af madass32
er der egentlig et sammenhæng mellem de philipser der er problemmer med og så netbutikker der parallelimportere?? der går jo rygter om de forskellige mærker laver forskellige underserier efter hvor god reklamationen er i landet.
var der ikke også noget med nogle sharp skærme købt i england hvor der var bøvl med dem.
De år jeg har været i radio/tv har de ikke haft en enkel rep. sag på sharp. hvad jeg kan huske af.
Af BLACKBIRD
hvordan kan man se om det er en parallelimport og kan man regne med at når jeg køber den i fona til 8000kr mere at den ikke er behæftet med fejl for så kan du ikke bare aflevere den tilbage ,og begge mine tv var med danske manualer
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan ikke altid se om et TV er parallelimporteret - du må spørge dig for. Ofte så reklamerer netbutikker dog med hvis deres varer ikke er parallelimporterede.

Nej, et TV i fona kan ligeså vel have fejl som et bestilt på nettet.