Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Prøv lige at sætte TVet i en billedprofil du IKKE selv har pillet ved.
Af mosegris
Det kører over webos

Har også prøvet at bruge de stanard billedeindstillinger
Brugeravatar
Af bbplayer
Standard indstillinger for standard profil, og som DV standard er jo 2 forskellige profiler? Har du paused en netflix DV serie/film og så ændret billede profil OG indstillinger på nogen måde? Hvilken billede profil vælger du når du ser noget i DolbyVision?
Du har nok heller ikke kopieret indstillinger til profilen i HDR billede profilen? Den som kun kan tilgås når dit billede er HDR eller DolbyVision, altså når du pause en netflix film/serie f.eks.

edit: Billederne er godt nok ringe, bare kanterne på 1. billede er så ujævn så man skærer sig på det, og kan det ikke bare være din internet forbindelse som skaber så dårligt billeder at du ser det i 480p? og slet ikke DolbyVision eller HDR?
Kommer HDR eller DolbyVision logo frem i øverste højre side, når du ser disse serier/film du har taget billeder af. Du burde prøve med et andet kamera for de nuværende er for ringe.
Af mosegris
Dolby Vision logoet kommer frem, men vil da mene uanset hvilke indstillingerne så skal sort vel være sort ? Jeg har prøvet diverse indstillinger, men ved ikke lige hvor jeg ændre dv profilen. Jeg ser altid i profilen film hvor jeg har været inde og indstillinge efter en internet guide.
Af mosegris
Når, der står den i biograf. Har prøvede at sætte lost in space på med dolby vision. og der er samme problem..

I bunden af skærmen hvor der ligesom er en sky, er der også nogle sorte prikker ?
Af mosegris
Når, der står den i biograf. Har prøvede at sætte lost in space på med dolby vision. og der er samme problem..

I bunden af skærmen hvor der ligesom er en sky, er der også nogle sorte prikker ?