Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Priserne på AF9 er jo offentliggjorte, så man behøver ikke spekulere i om de bliver for dyre eller ej. 55" koster 25.000 DKK og 65" koster 32.000 DKK. Jeg tror ikke AF9 kommer til at presse prisen på AF8. De to er ikke konkurrerende produkter i den forstand og vejl. pris på AF8 er allerede justeret.
FDP skrev:Valget faldt på Sony 55 AF8 og må bare sige jeg er intet mindre end imponeret over kvaliteten på billedet.
Tillykke med din nye skærm... :)

Har samme fantastiske skærm blot i 65” - nu aktivt på tredje uge - hvor jeg samstemmende også er dybt imponeret over billedkvaliteten. :)

Har dog ikke opdateret til den seneste firmware via WiFi, som man konstant skal sige "ja eller nej til" når man tænder skærmen.

YouTube 4K HDR er betagende, at se på via appen... Yihaa...! ;;)

Film via min Panasonic DP820 rykker for vildt...! :D

PS.
Alt denne dyre fornøjelige "magelighed" har kostet undertegnet henved ca. 42.000 jf. undertegnedes produkt oplistede "tag note".

Puha, det er rigtig, rigtig mange penge for, at opdatere hele sit teknologiske isenkram... ;;)
Senest rettet af Gromit 01 okt 2018, 20:49, rettet i alt 3 gange.
Ja, det vil jeg da også gerne vide - synes heller ikke jeg har kunnet få det til at virke med HDR.