Log ind med sociale netværk
01 okt 2018, 18:59
Hvad betyder det manglende HDR10+ og Dolby vision i daglig brug..
Jeg fatter det sku ik..
Jeg har Yousee boks og sonos Soundbar..?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg fatter det sku ik..

Jeg har Yousee boks og sonos Soundbar..?
02 okt 2018, 08:47
joeblach skrev:Hvad betyder det manglende HDR10+ og Dolby vision i daglig brug..Det betyder at du ikke vil kunne se materiale som er encoded med disse HDR-formatter. Eller jo, du kan godt se det, men det bliver i så fald bare uden HDR.
02 okt 2018, 09:51
Typisk vil Dolby Vision og HDR10+ indhold dog falde tilbage på HDR10, så man får trods alt HDR med - blot i et lidt mindre avanceret format.
Den amerikanske Vudu-tjeneste var vist den eneste, som ikke tilbød fallback på HDR10-format, men det har de fået rettet op på nu. Så det burde virke på tværs af Amazon, Netflix, iTunes, UHD Blu-ray, Vudu osv.
Den amerikanske Vudu-tjeneste var vist den eneste, som ikke tilbød fallback på HDR10-format, men det har de fået rettet op på nu. Så det burde virke på tværs af Amazon, Netflix, iTunes, UHD Blu-ray, Vudu osv.
02 okt 2018, 12:58
Hvad med B7, den fås jo til 9995,-...
er den bedre ..?
er den bedre ..?
02 okt 2018, 13:00
Der er vist kun demo/restlager tilbage af LG B7. Ville nok være lidt påpasselig med TV, som har stået og banket igennem i 10+ timer i en butik næsten dagligt.
02 okt 2018, 16:14
B8.... hvis det er de ekstra penge værd, er det ok.. Det ligger på 11995,-...?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto