Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Ps ved godt den hører under Tilbudsjagten men da mange spørger ind til Oled synes jeg lige jeg ville oprette en tråd her . :)

Kan se at Bilka fra i morgen Fredag sælger Philips 9002 500 kr. billigere så prisen bliver 8999 kr. Tror at dem som drømmer om Oled nu skal slå til nu da de snart er helt udsolgt.

Prisen bør ændre sig i morgen fredag
https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle ... /100354607

Elgiganten har samme model ti 9999 kr. og da de har 30 dages prisgaranti skal de sælge til samme pris.

Prisen bør ændre sig i morgen fredag
https://www.elgiganten.dk/product/tv-bi ... -55pos9002

Elgigantens regler ang pris og returret 30 dage
https://www.elgiganten.dk/cms/elgigante ... defordele/
Fin pris.

Vil dog lige gøre opmærksom på at Philips er løbet fra deres løfte om at opdatere 9002 til HDR10+. (der findes endnu ikke noget indhold, men havde håbet at være lidt fremtidssikret).

Ellers et fremragende TV!
Man får virkeligt meget TV for pengene, og det er SIDSTE chance for at få et OLED til den pris.

Ellers må man vente til næste sommer.

Jeg ville slå til!
Pede8000 skrev:Man får virkeligt meget TV for pengene, og det er SIDSTE chance for at få et OLED til den pris.

Jeg ville slå til!
Hold da op, sikke en fin krystalkugle du har :D

Jeg gætter på, at man vil kunne få indtil flere forskellige 55" OLED til 7999 (som de har været nede på før) blandt andet til Black Friday. Så må vi se hvilken af vores krystalkugler, der får ret :)
Udbudspriserne for nye OLED modeller bliver billigere og billigere år for år. Og igen i år har de fået et nøk nedad.. Så formoder også tilbudene bliver bedre end sidste år som året skrider frem.
Simon R. skrev:
Pede8000 skrev:Man får virkeligt meget TV for pengene, og det er SIDSTE chance for at få et OLED til den pris.

Jeg ville slå til!
Hold da op, sikke en fin krystalkugle du har :D

Jeg gætter på, at man vil kunne få indtil flere forskellige 55" OLED til 7999 (som de har været nede på før) blandt andet til Black Friday. Så må vi se hvilken af vores krystalkugler, der får ret :)
Altså, den der nedladende tone kan du godt pakke sammen!
Vi forsøger at hjælpe hinanden i bedste mening her.

Subjektivt, vil jeg mene at det er en fin pris for et godt TV, da jeg har det selv og kan anbefale det.

Ellers er jeg 100% ligeglad med hvem der får ret. Man kan vente på gode priser på de nye til man får grå hår, og stadig ikke har fået nyt TV.
Er du ikke en anelse fintfølende Pede, jeg ser da ikke noget nedladende??

Det er da rigtig man kan vente sig selv ihjel eller hvad man nu siger.. Men vi giver da bare et bud på hvordan markedet bliver, det er der da intet odiøst i.
Grandahl skrev:Er du ikke en anelse fintfølende Pede, jeg ser da ikke noget nedladende??

Det er da rigtig man kan vente sig selv ihjel eller hvad man nu siger.. Men vi giver da bare et bud på hvordan markedet bliver, det er der da intet odiøst i.
Tja, beskeden indeholder både sarkasme/ ironi og en storgrinene smiley...

Anyway, jeg fastholder at det er en god pris, og at 17 modellerne er ved at være væk, så hvis man vil have et tv nu er det fjong.

Det var vist det tråden startede med ikk?!
Jeg var faktisk tæt på at hoppe på pos9002 da Bilka havde den på tilbud til 7999 for lidt over en måneds tid siden. Jeg synes bare det er lidt ærgerligt at input lag er så langsomt da jeg spiller en del konsol, og synes også det er ærgerligt at der hverken er Dolby Vision eller HDR10+ og heller ikke kommer det med nogen fremtidige firmware updates. For udover disse drawbacks er det jo et sweet TV. Ambilight er da for fedt, især i et mørkt rum og endnu mere med et par philips HUE farvepærer til at forstærke oplevelsen, og det kunne især være en fed stemningsforstærker til konsol gaming.