Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg står og skal investere i nyt tv og en playstation 4 pro. Må indrømme jeg er på bar bund i forhold til hvad jeg skal kigge efter. Har læst anmeldelsen af playstation 4 pro, men er stadig i tvivl.

Mit budget er maks 6000 og vil helst ikke under de 55 tommer. Det bliver også udfordringen.

Havde faktisk overvejet dette:https://www.pricerunner.dk/pl/2-3878220 ... ign-Priser

Men efter at have læst testen her på siden, så kan jeg se at det ikke vil væreoptmalt til playstation 4 pro,

Nogen som kan hjælpe med et godt bud på et tv?
Mange LED tv "understøtter" HDR, men ikke på en ordentlig måde. For at få en god HDR oplevelse skal du enten over i OLED eller LED med zonestyret dæmpning af lyset. Det sidste finder du desværre ikke på LED'erne i den prisklasse du søger.
Nej det er rigtigt som Beckham er inde på. For at opnå et brugbart HDR skal du op i en anden prisklasse.
Hvis det stadigvæk er muligt at opstøve et eksemplar, så er Sony XE9005 nok det bedste bud som kommer tæt på dit budget. Set i forhold til at få en nogenlunde HDR oplevelse...
Mortensen63 skrev:Bilka har lige haft philips 8102 i 65 nede i 7k, hvilket må være en skarp pris.. Måske du evt. skulle prøve og holde øje om den kommer ned i de 6k?
Kan se det koster 10999kr nu :/