Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er der nogen som ved noget om hvornår der kommer nye modeller?

Den 42" som jeg har bestilt er i restordre til det nye år, så er spørgsmålet jo om man skal vente til der kommer nye modeller!!
Af Peter VTEC
Har lige spurgt om det samme på Hifi4all.dk og fik af vide de måske bliver præsenteret på CES messen til Januar, og lanceres i løbet af foråret 08..

Vil nemlig også selv se tiden lidt an og se på en kommende 80/800 serie.

Ps hvad sker der for flatpanels ur her på siden, det går da lige en time foran.... ;)
Af Tom
Ja, så skal man sku nok vente de 2-3 mdr mere for at få det nyeste, nu har jeg ventet 2 mdr på min 42"
Af Illisher
Ja hvis man absolut skal købe det billigste sted, så må man jo vente til det ikke er i rest ordre længere ;)
Der er flere der har det på lager, men så koster det jo lidt mere end det billigste sted ;)

Ellers kan du jo bestille fra tyskland, der kan fu få det en del billigere, og få det afsendt dagen efter :)
Af mts
nu når i snakker om tyske sider og det er billigere... kan i anbefalde nogle sider? og hvordan og hvor ledes mht. garanti?
Af Tom
Nej, jeg kan ikke få det ret meget billigere i tyskland & det er også i retsordre der; forventet hjemkomst 18-12-07