Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af zozo
Hej

Overvejer at anskaffe mig dette tv i 37'', men har læst bl.a. her på sitet, at der er problemer med en hyle/summe-tone, når tv'et er i standby. I den forbindelse har jeg lige nogle spørgsmål:

1) Er der nogen, der ved, om dette problem er blevet løst, så det er væk, hvis man køber et 9632 nu?

2) Er det alle 9632-apparater, der har fejlen, eller kun nogle eksemplarer?

3) Er fejlen der med det samme, man slutter det til, eller opstår det først efter noget tid? Vil jo være lidt ærgerligt, hvis man føler sig som en af de "heldige", der har modtaget et tv uden fejl, og den så kommer senere ...

4) Og endelig: Det er vel ikke noget, der kan opdateres ved at downloade en opdatering fra Philips' hjemmeside, vel? Tv'et skal vel sendes ind til rep?

Håber, der er nogen der kan besvare mine spørgsmål

Mvh zozo
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Så vidt jeg har forstået så er der ret mange af Philips' TV der har denne hyletone og Philips selv mener ikke at det er en fejl. Da det er hardwarerelateter kan du ikke fikse det via opdateringer, men selv hvis du sender den retur, så vil du sandsynligvis blot få skærmen retur med samme fejl.

Om alle TV har hyletonen ved jeg ikke - folk skriger noget hyppigere op hvis der er problemer end hvis alt er lysegrønt :)
Af zozo
OK, tak for hurtigt svar.

Er der nogen 9632-ejere herinde, der IKKE har oplevet denne fejl?

Og er der nogen, der kan svare på, om tv'et har denne fejl fra starten eller ej? Så kan jeg jo bruge min fortrydelsesret, da jeg regner med at købe på nettet.

Mvh zozo
Af Malone
Jeg har været den heldige ejer af 37' 9632, den første jeg havde var hyletonen ulidelig, den er meget svag, men hvis du sidder stille i stuen går den lige i marven!
sendte skærmen til rep. og fik den 3 1/2 uge senere, fejlen var ikke rettet!
Derfor fik jeg en ny skærm, hyletonen opstod igen efter 2 timers brug.
oveni havde denne skærm en runge/brumme lyd fra venstre højtaler!

Var idag nede og få pengende tilbage.. desværre for for pokker den skærm er fed!! 8)
Af zozo
Uha, det lyder ikke godt :(( Er ellers ret hooked på den skærm ...

Er der andre, der har erfaringer?

Mvh zozo
Af zozo
Så har jeg modtaget mit tv - og det hyler :( Overvejer p.t. hvorvidt jeg skal forsøge at få det repareret eller bare returnere det med det samme. Det er godt nok ærgerligt - er ellers meget tilfreds med det, men det hyleri er godt nok en tand for meget ...

:s zozo
Af Malone
Jeg købte toshibas Z3030 men returnerede det igen og købte min 3. 9632 dog i en 42" hvor de 2 første var 37", denne skærm er der ingen problemer ved!!