Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan starte med, at deaktivere “fjernstart”, dvs. den feature der gør, at du kan starte TVet med en app fra telefonen. Det var en del af problemet i sin tid, men jeg havde måske lidt forventet, at den del var fikset på nuværende tidspunkt.
Af FDP
Hejsa

I skrev om nogle problemer med ( tror det var ABL i HDR ) er det blevet rettet ? Spørger da jeg står og skal vælge nyt TV , idet mit Gamle Panasonic 55AS800 valgte at opgive livet og ikke kan rep.
Så vakler lidt imellem Sony AF8 og LG C8 begge i 55 da 65 desværre er for dyrt lige nu.
På forhånd tak.
F.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er ikke ABL, men burn-in-beskytteren, som har været lidt ivrig på især A1-modellen. AF8 kører med samme firmware som hidtil og har ikke helt samme agressive nedtoning af lysstyrken som A1 har/havde.
Af Gromit
Efter at mit nyindkøbte SONY AF8 65” har stået 3 uger på gulvet en flot papkasse, grundet ferie og meget arbejde, så er mit AF8 65” ENDELIG kommet op og køre samt kalibreret efter Flatpanels forskrifter.

Nuvel, er 20K afsindigt mange penge... men DAMN, hvor er det bare en imponerende lækker skærm... især ved 4K materiale via YouTube i DD. 5.1...!!!

Hvilken en betagende forskel når man kommer fra en plasma Panasonic TX-P42X50...!!! :)

PS.
Glæder mig SUPER til at se Blade Runner 2049 i 4K. ;)
Senest rettet af Gromit 19 sep 2018, 20:55, rettet i alt 1 gang.
Af FDP
Hej Gromit.
Stort tillykke med de nye TV , lyder nok til jeg ender med at vælge Sony AF8 , kan desværre ikke vente på det rigtige tilbud kommer forbi. Så nøjes ret sikkert med 55 tommer.

Og kan kun forestille mig hvor flot det må stå billedmæssigt.
Af Gromit
Har noteret en INFO på mit SONY AF8 om en ny opdatering er tilgængelig

Skal jeg opdatere eller hvad? Og hvad er fordelen og evt. ulemper?
Af Gromit
Næh, jeg har ikke observeret nogle irritationer.

Jeg har firmware 6.5617.0176EUA

Dog ved jeg heller ikke, hvorledes "dimming-effekten" er mest udbredt og problematisk.

Anbefales det, at opdatere eller skal jeg bare ignore info beskeden?
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 16