Beckham skrev:Svært at sige....kommer jo an på hvor meget materiale vi kommer til at se i Dolby Vision. Lige nu er det jo ikke fordi der er et overvældende udvalg.
Hvis du kan få en XE93 til nogenlunde samme pris, så ville jeg da klart vælge den. Men du skal nok være hurtig....vist meget begrænset hvad som findes rundt omkring. Og kan måske være demomodeller...
Torben Rasmussen skrev:Dolby Vision er ikke løsningen på alt og heller ikke noget, der bør stemple TV'et som et no-go hvis det mangler. Det er trods alt kun få producenter, som tilbyder det pt. XE93 har mange dyder, men den største downside er nok risikoen for inhomogen belysning, som vores eget testeksempar også led under. Gynger og karruseller...
Ja det er rigtigt.. Det er sgu svært! Så lige en anden tråd, hvor folk brokker sig over styresystemet på Sony (android) er langsomt - er det noget I har erfaret?
Andre foretrækker også Samsung og LG her (er selv fint tilfreds med mit nuværende LG tv).
Samsung har også deres Q6'er til 8888 kr i Elgiganten pt. Dog tænker jeg stadig at man får det bedste billede på XE9005'eren med bagbelyst, VA panel og så er bevægelsesbehandlingen nok også bedre, når det primært skal bruges til sport. Enige?
Man bliver bare mere og mere forvirrede, når man læser andre indlæg og anmeldelser.
Tror jeg henter mig en XE9005'er i morgen, og så må jeg teste den de næste 30 dage. Jeg tænker ikke jeg får et meget bedre billede, hvis det ikke skal være OLED.