Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Basto skrev:Jeg ved ikke om de arbejder på kanal skift hastighed ? Det vil altid være smag og behag .. for mig er det vigtigt at menu apps osv glider hurtigt .. og ved at skrue på Android delen kører det rigtig godt .. men mit bedste råd er at tage ud og prøve kanal skift i butikken ..
Mvh Michael
Basto skrev:Iøvrigt det hurtigste tv jeg har prøvet hvad angår kanal skift var et Panasonic ex700
Men et frygteligt billede fik man også med i købet

Mvh Michael

Hej Michael,

Ja okay, mange tak. Jeg tror måske endda, at jeg blot vil komme til at bruge web-tv og streaming tjenester på skærmen via indbygget chromecast eller via apple tv, så det er nok nærmere de indbyggede apps og android delen, som bare skal fungere :) :) Men det lyder til, at man kan gøre lidt gøre lidt i udvikler indstillingerne på tv'et og slå forskellige elementer fra, så det kører hurtigere osv.

Jeg har LG i dag og der kører det virkelig godt med WebOS og deres magic remote.
Men igen det allervigtigste er at du selv mærker efter hvad der er rigtigt for dig og din stue . Nogen bemærker ikke et godt billede fordi de simpelthen ikke går op i det . Og de penge kan jo bruges på meget andet . Det er skønt at følge med herinde men det bedste er simpelthen at tage ud i butikken uden at snakket med en sælger som lukker vrøvl ud .. og bare kigge

Mvh Michael
Jeg har været ude og kigge lidt, og det er svært. Men synes XE9005 tiltaler mig rigtigt meget!

Ligegyldigt hvilket tv man køber, så vil man blive tilbudt kalibrering. Er dette vigtigt? eller kan man nøjes med de settings, som man fx kan finde herinde til XE9005? (med link til rtings.com osv.)
Torben Rasmussen skrev:En kalibrering af lige netop dit eksemplar er at foretrække, men jeg har endnu til gode at se en målerspport fra ElGiganten eller Power, som viser at de har styr på det de laver.
Mange tak for det. Det kunne da godt være, at jeg skulle undersøge det. Hvor meget forskel vil man kunne se ved fx en fodboldkamp om en XE90'er er kalibreret ved fx tv-kalibrering sammenholdt med settings fundet på rtings.com?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8