Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af StigKlüver
Hej

Jeg har lidt kig på et LG 65UJ630V TV. Der står det har webOS 3.5. Der findes en software update til den på LGs hjemmeside med Version 04.70.85. Vil sådan en opdatering opdatere webOS til en nyere version, eller er det bare det underlæggende firmware der bliver opdateret?

/stig
Af Rødtop
Men den gamle version kører nu fint af et “smart-tv” at være, de fleste bruger vel alligevel mest en apple boks eller lignende
Af henrik.yde
Rødtop skrev:Men den gamle version kører nu fint af et “smart-tv” at være, de fleste bruger vel alligevel mest en apple boks eller lignende

Næ, det gør de fleste da ikke, tværtimod, selvom det selvfølgelig er en mulighed. Hvis man vil være nogenlunde sikker på fremtidige opdateringer, og ikke gider div. bokse, så kan man jo købe et Android baseret TV.
Af Rødtop
det tænker jeg nu alligevel de gør, de fleste jeg kender. Android er jo ellers ikke kendt for at supportere deres mobiler med opdateringer, men det er måske andreledes med fjernsyn :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Android TV er det eneste system, som stadig opdateres. De første modeller er ved at være 3 år gamle, men de opdateres stadig (dog med forsinkelse).

Til mobilerne opdateres Android da også jævnligt?
Af Basto
Ja det er da noget vrøvl .. jeg har både Android tlf og Tv .. de er absolut de bedste hvad angår opdateringer. Men hatten af for Apple . De er ældre venlige og vil gerne bestemme over brugeren ( en go ting for uerfarne og ældre = altså man kan ikke rode så meget i tingene at det går ned ) men en ting jeg stadig savner er imessage og tastatur ordbog osv .. det kører bare bedre hos Apple

Mvh Michael