Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gerners
Hej,

Vil gerne have nyt tv til mit soveværelse, men er ret i tvivl om hvad det skal være for et. Som I kan se på billedet, så skal det sidde over min nuværende monitor, hvor jeg skal bruge det til lidt konsol-hygge, men skal samtidigt også kunne bruges henne fra sengen af. Armen er en udtræks dreje arm, så vil blive drejet hen imod sengen.

Jeg er næsten sikker på, at jeg vil have en IPS skærm, da betragtningsvinkel så ikke vil drille.. Men synes bare ikke, at der er nogle fine 40" med IPS.. Så spørgsmålet er, om man skulle tage f.eks. et NU7125 fra Samsung til 3500 kr. med VA, el. er jeg tvunget til IPS?

Mit budget er nok maks 4.000 kr., da det kun er til lidt soveværelses-tv. I stuen har jeg nemlig mit XE9005. :)

Nu har jeg brugt laaang tid på selv at kigge, men vil meget gerne høre jeres holdning omkring et fjernsyn til soveværelset, samt VA.

Fortsat god dag.

Billede
Af Gerners
Jeg har nu selv prøvet at søge endnu mere, og det eneste jeg har haft kunne finde der nogenlunde passer til hvad jeg søger er et Philips 43" 7303/7363 til 4.500 kr..
Er bare slet ikke vild med deres remote, så det skal lige overvejes lidt mere. Havde lidt håbet at det 7125 fra Samsung ville være fint.