Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tak for updaten! Lidt interessant...ham jeg snakkede med var også ret overbevist om at det blev en ombytning, da man ikke ville reparere den slags. Og du havde endda mange af dem, ikke?

Mit bliver afhentet idag....så spændende om det bliver samme omgang. Hvordan med transport? Kom det ned i original kassen, eller?
Beckham skrev:Tak for updaten! Lidt interessant...ham jeg snakkede med var også ret overbevist om at det blev en ombytning, da man ikke ville reparere den slags. Og du havde endda mange af dem, ikke?

Mit bliver afhentet idag....så spændende om det bliver samme omgang. Hvordan med transport? Kom det ned i original kassen, eller?
De kom i en bil med reoler lavet til at transpotere TV liggende.

Nu står der dette:

Transport Afhentes hos kunden
Afhentningsdato 24-08-2018 12-16
Serienr. 6004239
Ombyttet model KD-65XF9005
Fakturanr. 73773301
Salgssted Elgiganten
Salgsdato 17-05-2018
Oprettelsesdato 22-08-2018

Så får nok valget mellem en ny model eller pengene tror jeg..

Hvad skal man vælge?
JesperBrander skrev: De kom i en bil med reoler lavet til at transpotere TV liggende.

Nu står der dette:

Transport Afhentes hos kunden
Afhentningsdato 24-08-2018 12-16
Serienr. 6004239
Ombyttet model KD-65XF9005
Fakturanr. 73773301
Salgssted Elgiganten
Salgsdato 17-05-2018
Oprettelsesdato 22-08-2018

Så får nok valget mellem en ny model eller pengene tror jeg..

Hvad skal man vælge?
Jep de tilbyder dig XF9005. Så må du vurdere om du vil tage imod det. Vil du have pengene retur ring du blot ind og siger du ikke vil bytte til denne model.
Aaah...øv...det var hurtigt de fik ændret status på den. Jeg var nede lige hurtigt og kigge på XF90 i Hifi Klubben forleden som sagt....rent billedemæssigt ser den nu også rigtig godt ud. Men vil selvfølgelig altid føles lidt som en downgrade når man går et modelnummer ned.

Men ja, lidt spændende om du får buddet omkring pengene tilbage. Min er jo snart halvanden år gammel, så ved ikke jeg om får tilbudt pengene tilbage...og i så fald er det realistisk at få det fulde beløb?
Beckham skrev:Aaah...øv...det var hurtigt de fik ændret status på den. Jeg var nede lige hurtigt og kigge på XF90 i Hifi Klubben forleden som sagt....rent billedemæssigt ser den nu også rigtig godt ud. Men vil selvfølgelig altid føles lidt som en downgrade når man går et modelnummer ned.

Men ja, lidt spændende om du får buddet omkring pengene tilbage. Min er jo snart halvanden år gammel, så ved ikke jeg om får tilbudt pengene tilbage...og i så fald er det realistisk at få det fulde beløb?
Man får ikke buddet om pengene retur. Man får tilbudt XF9005. Men det behøver man ikke takke ja til da det ikke er samme model. Så vil man ikke det ringer man ind og siger man gerne vil bede om pengene retur.
Beckham, nu ved jeg ikke hvad du gav for dit XE9305. Men tænker det var mere end de 12.000kr jeg gav for XE9305. Derfor hvis du kan få det fulde beløb retur, hvilket jeg mener du har krav på, så kan du vel ligeså godt gøre det også selv købe XF9005 (Hvis det vel og mærke er den model du vil have)? Gir det dig ikke penge i lommen hvis det endelig er?
Mckrogh skrev:Beckham, nu ved jeg ikke hvad du gav for dit XE9305. Men tænker det var mere end de 12.000kr jeg gav for XE9305. Derfor hvis du kan få det fulde beløb retur, hvilket jeg mener du har krav på, så kan du vel ligeså godt gøre det også selv købe XF9005 (Hvis det vel og mærke er den model du vil have)? Gir det dig ikke penge i lommen hvis det endelig er?
Gav også 12000 for mit, så det er jo samme pris som XF9005 stod til i weekenden.

McKrogh, ringede du bare til elgiganten support eller til butikken hvor tv var købt?
JesperBrander skrev: McKrogh, ringede du bare til elgiganten support eller til butikken hvor tv var købt?
Jeg fik en SMS fra Elgiganten at de tilbød mig en ombytning til XF9005. Så ringede jeg til Elgigantens kundeservice og sagde at den ombytning ville jeg ikke tage imod da det ikke var samme model, så om jeg kunne få pengene retur. Det kunne jeg godt. Jeg skulle bare kører til den butik hvor jeg købte fjernsynet med min kvittering og få pengene retur.
Mckrogh skrev:
JesperBrander skrev: McKrogh, ringede du bare til elgiganten support eller til butikken hvor tv var købt?
Jeg fik en SMS fra Elgiganten at de tilbød mig en ombytning til XF9005. Så ringede jeg til Elgigantens kundeservice og sagde at den ombytning ville jeg ikke tage imod da det ikke var samme model, så om jeg kunne få pengene retur. Det kunne jeg godt. Jeg skulle bare kører til den butik hvor jeg købte fjernsynet med min kvittering og få pengene retur.
Giver til en chance for at give lyd fra sig, så må jeg ringe til dem, for vil faktisk hellere have et LG B7 i stedet, så man ikke skal døje med dette igen. Så betaler jeg gerne differencen
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 22