23 aug 2018, 11:14
TConradsen skrev:26.!!bbplayer skrev:Lånemuligheden er åben frem til 28.Globulus skrev:Kun fordelagtigt indtil man misligholder sit lån - eller der opstår bøvl af den ene eller den anden art.Nu er det jo ikke dig der skal købe, så fordi du har råd, så skal du lade være med at pådutte andre den opfattelse af 0 kroner i ÅOP over X antal måneder, ikke er billigst, din tankegang om misvedligeholdelse lyder mere som personlig erfaring og den kan du jo kun selv stå til ansvar for , og ikke tro det om alle andre, det er helt forkert.
Hvis vi så lige lader den side være, så ville jeg ikke selv lade lånemuligheder afgøre mit valg af butik og dermed til dels indirekte valg af en vare, som jeg måske skulle leve med de næste 5+ år.
Udover det, så er power's tilbud nok ikke længere relevant
**Lånet skal være underskrevet i varehuset senest søndag d. 18. juni 2018.
Det står i betingelserne på deres side
Til og med søndag d. 26. august kan du i alle vores fysiske butikker finansiere dit køb rente og gebyrfrit i op til 30 måneder. Klik her og ansøg online! Eks.: Samlet kreditbeløb 10.000 kr. Ydelse pr. måned 500 kr. i 20 måneder. Samlede kreditomkostninger 0 kr. Samlet tilbagebetalingsbeløb 10.000 kr. Debitorrente 0,00% (fast) ÅOP 0,00% Forudsat betaling via betalingsservice. 14 dages fortrydelsesret. Finansiering via Santander Consumer Bank