Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af janbau
Nej nu er 200 kr. vel heller ikke så stort et beløb vil mene at man får et bedre fladskærm i den Sony KD-55XE8505 til 5500 kr.

Derudover har Elgiganten 30 Dages prisgaranti som lige nu er aktuelt da Sony Sony UBX-X700 står til 1220 kr. i Bilka denne uge så her får man over 500 kr. retur.
Samt 30 dages fuld returret noget jeg selv lige har benyttet mig af da jeg købte en Lg Up 970 til 1369 kr. i stedet

Kunne ikke se at Hi-FI Klubben lige pt har fordelagtige lånemulighed de har ellers tit haft rentefri .
Senest rettet af janbau 22 aug 2018, 19:46, rettet i alt 1 gang.
Af Globulus
bbplayer skrev:
Globulus skrev:Kun fordelagtigt indtil man misligholder sit lån - eller der opstår bøvl af den ene eller den anden art.

Hvis vi så lige lader den side være, så ville jeg ikke selv lade lånemuligheder afgøre mit valg af butik og dermed til dels indirekte valg af en vare, som jeg måske skulle leve med de næste 5+ år.
Nu er det jo ikke dig der skal købe, så fordi du har råd, så skal du lade være med at pådutte andre den opfattelse af 0 kroner i ÅOP over X antal måneder, ikke er billigst, din tankegang om misvedligeholdelse lyder mere som personlig erfaring og den kan du jo kun selv stå til ansvar for , og ikke tro det om alle andre, det er helt forkert.

Udover det, så er power's tilbud nok ikke længere relevant

**Lånet skal være underskrevet i varehuset senest søndag d. 18. juni 2018.

Det står i betingelserne på deres side :)
Som jeg skrev: "- eller der opstår bøvl af den ene eller den anden art."

"Misligeholdelse" kan/skal også forstås således, at der kan gå kuk i een af de mange månedlige betalinger, hvilket denne type virksomheder er kolde overfor.

https://dk.trustpilot.com/review/www.sa ... guages=all

Du må være så venlig ikke at pådutte mig erfaringer eller motiver jeg ikke har. Det var ment som en generel advarsel mod at have noget som helst at gøre med denne type virksomheder.
Brugeravatar
Af bbplayer
Globulus skrev:
bbplayer skrev:
Globulus skrev:Kun fordelagtigt indtil man misligholder sit lån - eller der opstår bøvl af den ene eller den anden art.

Hvis vi så lige lader den side være, så ville jeg ikke selv lade lånemuligheder afgøre mit valg af butik og dermed til dels indirekte valg af en vare, som jeg måske skulle leve med de næste 5+ år.
Nu er det jo ikke dig der skal købe, så fordi du har råd, så skal du lade være med at pådutte andre den opfattelse af 0 kroner i ÅOP over X antal måneder, ikke er billigst, din tankegang om misvedligeholdelse lyder mere som personlig erfaring og den kan du jo kun selv stå til ansvar for , og ikke tro det om alle andre, det er helt forkert.

Som jeg skrev: "- eller der opstår bøvl af den ene eller den anden art."

"Misligeholdelse" kan/skal også forstås således, at der kan gå kuk i een af de mange månedlige betalinger, hvilket denne type virksomheder er kolde overfor.

https://dk.trustpilot.com/review/www.sa ... guages=all

Du må være så venlig ikke at pådutte mig erfaringer eller motiver jeg ikke har. Det var ment som en generel advarsel mod at have noget som helst at gøre med denne type virksomheder.
ditto? Det lyder PRÆCIS som det du lige har gjort.
Af janbau
Tror vi skal stoppe med de her kommentarer vi nogle gange smider efter hinanden så kan vi skrive til hinanden internt .
Brugeravatar
Af bbplayer
janbau skrev:Tror vi skal stoppe med de her kommentarer vi nogle gange smider efter hinanden så kan vi skrive til hinanden internt .
Tror aldrig folks personlige erfaring og preference vil være noget de kun vil skrive om i PM, så er den jo ikke sjov og ikke særlig udbredt, folk elsker at forklare andre hvor smart man selv ville være, selvom man måske aldrig gør det i virkeligheden.
Af PeterD
Globulus skrev:
janbau skrev:I 5000 6000 kr. er det kun 55 tommer du kan gå efter man får ikke 65 tommer til 5000 kr.
Bilka har i et stykke tid haft Samsung UE65NU6025 til 4.999 kr.:
https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle ... /100411347
Vær opmærksom at det kan være voldsomt at gå fra 42" til 65" men man vender sig til det..

Du får ikke Sony og deres billedteknologi som Motionflow, samt X-Reality pro i 65" for 5000 kr.
Af Globulus
PeterD skrev:
Globulus skrev:
janbau skrev:I 5000 6000 kr. er det kun 55 tommer du kan gå efter man får ikke 65 tommer til 5000 kr.
Bilka har i et stykke tid haft Samsung UE65NU6025 til 4.999 kr.:
https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle ... /100411347
Vær opmærksom at det kan være voldsomt at gå fra 42" til 65" men man vender sig til det..

Du får ikke Sony og deres billedteknologi som Motionflow, samt X-Reality pro i 65" for 5000 kr.
OP skrev "55-65" i størrelse og 5-6.000 i budget". Det er det, jeg forholder mig til - og janbaus bemærkning om at man ikke kunne få 65" til 5.000 kr.

Men hvis man går ned i 55" kan man få et Sony KD-55XE8505 til 5.555 kr.:
https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemme ... 05-uhd-tv/

Dette vil jeg mene er et bedre bud end at give samme pris for et KD-55XF7596 - upåagtet at XE er en 2017-model mens XF er en 2018-model.
Af TConradsen
janbau skrev:
PeterD skrev:Det er squ ikke meget billedkvalitet at hente ved at opgradere fra et Panasonic Plasma..

Plasma ser bedre ud til sport. Taler vi 4K sportsudsendelser er det en anden snak, men 4K kanaler er vist ikke helt billige.

Vis du virkelig går pop i billedkvalitet, så læg +2000 kr mere og køb OLED
Det er squ ikke meget billedkvalitet at hente ved at opgradere fra et Panasonic Plasma..

Igen en kommentar som ikke har noget med det manden spørger om , han beholder sit Plasma men den er jo kun 42 Tommer nok derfor han skal have ny.
Skal have nyt for at supplere husstanden med endnu et TV. Børnene okkuperer ofte stuen hvor vi er henvist til en computerskærm eller i i-Pad i køkkenet :s

Derfor ønsket om opgradering :)
Af TConradsen
bbplayer skrev:

Lånemuligheden er åben frem til 28.

Til og med søndag d. 26. august kan du i alle vores fysiske butikker finansiere dit køb rente og gebyrfrit i op til 30 måneder. Klik her og ansøg online! Eks.: Samlet kreditbeløb 10.000 kr. Ydelse pr. måned 500 kr. i 20 måneder. Samlede kreditomkostninger 0 kr. Samlet tilbagebetalingsbeløb 10.000 kr. Debitorrente 0,00% (fast) ÅOP 0,00% Forudsat betaling via betalingsservice. 14 dages fortrydelsesret. Finansiering via Santander Consumer Bank
Af Grandahl
Det er da en udemærket mulighed ja, go fornøjelse ?
Brugeravatar
Af bbplayer
TConradsen skrev: Lånemuligheden er åben frem til 28.
https://www.power.dk/santander/

Står der 18 juni.

Husk...

Du kan altid indfri lånet uden yderligere omkostninger
Det tager kun få minutter
Du får svar med det samme.

Husk, fejl kan også lede til mangel på opmærksomhed, og hvad det så betyder her.
Af Globulus
bbplayer skrev:
TConradsen skrev: Lånemuligheden er åben frem til 28.
https://www.power.dk/santander/

Står der 18 juni.

Husk...

Du kan altid indfri lånet uden yderligere omkostninger
Det tager kun få minutter
Du får svar med det samme.

Husk, fejl kan også lede til mangel på opmærksomhed, og hvad det så betyder her.
Tilbudet om 0 rente/gebyr/oprettelse er nævnt på s. 23 i ugens tilbudsavis (og forsiden, for den sags skyld):
http://tilbudsavis.power.dk/?page=23

Du kan også se det, hvis du klikker dig ind på en tilfældig vare, hvor fristen er 26. august - hvilket også er den dato tilbudsavisen gælder til.
Brugeravatar
Af bbplayer
Så har power jo et problem, når avisen siger et, og deres webside siger noget andet.

De har det jo med at skrive at det som står på nettet også gælder i butikken, så vilkår er altså ikke ens eller så har de ikke styr på at webside og avis skal udtrykke det samme her.