Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sebski
Hejsa alle.

Søger lidt hjælp.

Har haft et Samsung 55" 8005 fra 2012, skal ha et nyt og er sgu i tvivl hvad jeg skal gå efter.

Det er til stuen hvor der er en del lys, skal ha tilsluttet en Nvidia Shield tv.

budget ca 6000 kr.- måske lidt mere.

Krav:
55"
4K
Bedst muligt billed kvalitet.
APPS mindre vigtigt da jeg har en Shield tilsluttet.
"OLED" måske.

Har kigget forum igennem og youtubet reviws, men kunne godt bruge uvildig imput. Måske nogen ved hvad der kan komme på tilbud snart.

Mvh

Sebastien
Af Mathias A.
OLED er på tilbud nu, i form af at 2017 modellerne ebber ud. Hvor lang tid der går før de er forsvundet helt er svært at spå om. Jeg ville slå til hurtigst muligt.

Du skal dog hæve dit budget til 7999,- (Philips POS9002) medmindre du kan finde noget brugt.
Der er vidst bred konsensus om at OLED panelerne fra LG (sidder i samtlige producenters OLED TV fra 2017) er der du får bedste billedkvalitet pt.
Af Grandahl
Din 8’er Serie fra Samsung er en udemærket LCD skærm, hvis du køber en ny LCD til omkring de 6000kr tror jeg ikke du mærker det store fremskridt..

Det vil du Tilgengæld med en OLED, så jeg ville beholde den du har, spare lidt mere sammen, eller øge dit budget for at købe en OLED.. Men du skal købe nu her, 2017 er ved at udgå.

OLED priserne kommer først ned i det her leje igen til næste år, evt hvis man kan have heldet med sig til Black Friday.