Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KristianR
Hej alle.

Jeg står og skal til at udskifte min aldrende Samsung 19" 957MB CRT og jeg tror er ret sikker på at mit valg bliver en 27" Samsung 275T. Jeg har læst andetsteds på siden, at Samsung skulle komme med en ny revision af 30" udgaven, 305T, så jeg vil høre om I ved om Samsung inden for den nærmeste fremtid kommer med en forbedret version af 275T?
Senest rettet af KristianR 12 dec 2007, 19:29, rettet i alt 1 gang.
Af KristianR
Prisen er iøvrigt idag faldet til 6957 kr inkl. fragt.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har ikke hørt noget om, at der også skulle være en ny 275T på vej, så umiddelbart tror jeg det ikke. Den skiftes nok ud på et tidspunkt, men Samsungs største skærme med de lidt dyrere S-PVA paneler, er ofte på markedet en del længere end de billigere TN baserede skærme, som der er større salg i.
Senest rettet af Rasmus Larsen 12 dec 2007, 14:06, rettet i alt 1 gang.
Af KristianR
Ok, tak for svaret. Jeg har heller ikke kunne finde information om det på nettet. Jeg tror jeg springer til. :)

Jeg håber og ber til at jeg ikke bliver skuffet over dens performance i spil ifh. til min CRT-skærm. Jeg går dog mest op i racer- og flysimulatorer, hvilket vel burde være mindre krævende for skærmen end first person shooters.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det er svært at sige med de ægte 8 bit paneler, for de er jo ikke lige så hurtige som CRT skærme og de hurtige TN paneler. Personligt har jeg ikke noget problem med at spille på dem, men jeg spiller også sjældent på min PC.

Det som er mest irriterende med et S-PVA panel og spil, er i min mening Overdrive trailing, fordi det er mere synligt end traditionelt slør, som bare slører ting en smule. Så vidt jeg ved lider 275T dog ikke af udbredt Overdrive trailing, så lad os krydse fingre for at du bliver tilfreds :)

Ellers har du jo altid dine 14 dages returret, hvis du handler over nettet.