Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej flatpanels.dk,

Jeg er lige oprettet mig så bær over med mig hvis jeg poster noget dumt :)

Situationen er at jeg skal bruge en sekundær pc fladskærm og det skal gøres så billig som muligt da jeg primært skal bruge den til at spille poker på (ja jeg spiller flere borde end der kan være på min skærm uden massiv overlabning).

Jeg har i forvejen en 19" Viewsonic VX922 som jeg blev anbefalet til gaming + det løse tilbage i januar 07.

Jeg har gennemgået jeres liste med anbefalinger til pc skærme og kommet frem til følgende som ligger omkring de 2000kr.

LG L1982U-BF (Sort): http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=250594

Er der noget jeg skal være på vagt overfor, andre modeller som er bedre dd eller er det fortsat et ok køb? En Viewsonic VX922 mere? (synes ikke den virker tilgængelig mere)

Kunne umiddelbart ikke finde andre i samme prisklasse, resten er næsten 2500+ kr.

Alle råd modtages med tak!

Mvh
Allan
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
1982U er en rigtig god skærm, der nok tangerer den du allerede har. Det er ikke noget dårligt køb.

Efterhånden som markedet rykker mod større og større skærme, så glemmes de mindre hurtigt og derfor bliver der ikke lagt så meget krudt i at producere hurtige 19" skærme mere. Det er 22" og 24" skærmene der trækker. Af samme grund er der ikke rigtigt kommet nogen nye 19" på listen det seneste stykke tid.
Af Nautilous
Hej igen,

Kan se at Samsung skærmene er meget populære.

Nogen grund hvorfor man ikke skulle vælge denne Samsung 206BW til gaming over den LG 1982 jeg har posted?

De koster det samme og Samsungen er en 20".

Fået fine anmeldelser på edbprisers forum også.

Tak

Allan
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, det er også en fin skærm. Vi har blot ikke haft anledning til at prøve den selv, så derfor er den ikke på vores liste. Vi anbefaler kun de skærme vi selv kan sige god for på den officielle liste.