13 aug 2018, 13:18
Står og vil ha et nyt tv (65 tommer) Har kigget på et Sony XE85 til 8000 kr. Er det mon det bedste til den pris? Eller har i måske et andet forsalg 
chrkoge skrev:Det gør heller ikke noget hvis der er et billigere alternativ, min maks pris ligger bare på 8000Er det dette som får ok anmeldelser..?
Samsung UE65NU8075TXXC ser også spændende ud
janbau skrev:Så Chrkoge jeg kan ikke råde dig til at købe et Lg Ips fladskærm når du nu er villig til at betale 8000 kr. og vil mene at mine 2 Samsung forslag er ganske gode fladskærme da det er 65 tommer du efterspørger.Tvet skal primær bruges til fodbold og film. Var lige i Bilka og fik kigget på det QLED du linkede til, så ganske flot ud og er helt sikkert også et godt bud. Tror dog jeg tager i Power i morgen og kigger på det andet Samsung du linker til. Fik nemlig også set Sony XE85 rigtig flot billede, men lyden var godt nok skuffende selvfølelig kan det løses ret nemt, men alligevel
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.