Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lassie76
Jeg har en kammerat, der lige har købt dette tv:

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSH ... tabcontent

Er det et godt køb til de penge, eller findes der noget, der er bedre til pengene?
Jeg anbefaler Panasonic til ham, men han gider ikke vente på leveringstiden.
Hvorfor kan jeg ikke finde det Sharp på www.hifipriser.dk?

Jeg undrer mig lidt ved, at der står "optimal opløsning 768p" - hvad menes der med det? Er det normalt ikke 720p?
De 4ms opdatering må siges at være ganske lav.
Ser frem til lidt response.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Er du ude på at få input til din ven eller er det fordi du selv vil købe et lignende TV? Jeg ønsker ikke at kommentere på et TV der allerede ER indkøbt, hvis den eneste grund skulle være at smide kritik videre til din kammerat.

Da skærmen har 768 linier, så er det naturligvis bedst hvis man kan sende et sådant signal til den. Det vil eksempelvis være muligt via en computer - det er dette der menes.
Af Lassie76
Det er input, fordi han har tv'et på prøve. Han har 30 dages fuld returret...
Af Lassie76
Jeg synes, det er mange penge for et 32". Det er ikke for at smide kritik i hovedet min ven, men for at han får mest for pengene - det er jo alligevel en del, han skal af med.
Det skal bruges til kabel-tv, dvd og playstation.
Brugeravatar
Af azrael
Jeg ville aldrig give 12000 kroner for dette tv. Ikke når jeg kan få et Panasonic TH-37PX70 eller et Sony KDL-32D3000 til ca. 9000 kroner. Begge tv er på hver deres måde dette tv overlegent.
Af Lassie76
Det er lige præcis min anbefaling til ham. Han gider ikke vente på Panasonic, og det bliver nok også lidt for stort, og derfor har jeg anbefalet Sony 32D3000
Af madass32
32rd2 er efter min mening det bedste 32" lcd på markedet når man ser på billedkvalitet, deres motion teknologi er næsten tæt på perfekt og farverne er rigtig naturlige, men den er dyr. dog har sony'en den fordel ved dvb-c tuneren er indbygget.
Af Rhodos
Det er efter min mening nok også det bedste 32" på markedet idag, til almindelig tv brug. Måske lidt dyr, men pengene værd!!!