Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dktipe
dktipe skrev:LG OLED 65 B7 er nede i 14.999 kr i Elgiganten nu. Weekendtilbud. Mon den kommer længere ned inden den helt udgår ?

Elgiganten skriver + 100 på lager så virker som om de har et stort lager de skal have skudt af.

Godt køb til prisen eller ville i vente lidt og afvente prisfald på nyere modeller ?
Ingen tvivl om at der er en god pris men mon ikke 65 B7 kommer længere ned endnu inden den bliver udsolgt.

Den er trods alt kun sat 1000 kr ned, og det virker som om Elgiganten har et kæmpe lager af den.

De skal af med dem inden de nye modeller begynder at komme ned i samme prisleje til efteråret for ellers skal de jo endnu længere ned i pris hvis de skal lokke folk til at købe sidste års model.

Eller hvad tænker i ?
Af Grandahl
Nej tror det er sidste udkald, de er jo igang med at køre de nye ind. De tømmer lagrene.. hvis man er interesseret i et godt billigt OLED, så ville det da være dumt at vente sig selv ihjel for måske 500kr..Har de andre år set det ske en del gange, hvor folk har beklaget sig efterfølgende..

Men igen, jeg tror ikke de kommer længere ned end 8000kr for 55”, og egentlig heller ikke for 65”
Af dktipe
Rasmus Larsen skrev:Jeg tror i øvrigt ligesom Grandahl, at det er ved at være sidste udkald, hvis man vil have sidste års modeller til disse fordelagtige priser.

2018-modellerne skal jo nok komme ned i samme niveauer, men der vil nok komme en overgangsperiode.
Hvornår plejer 2018 modellerne at være nede i det niveau som vi ser nu. Er det til Black Friday og Udsalget eller kan vi forvente det før ?
Af Gromit
SONY AF8 55" til Kr. 13.999 (fra mandag d. 13. august) lyder som et attraktivt tilbud, som vel nok er den laveste hidtil.

Generelt set, så syntes jeg, at priserne på de nyeste OLED skærme falder hurtigere anno 2018 end de gjorde i 2017.
Af Don Johnson
Power holder jubilæumsfest fra Fredag i deres butik i Glostrup.

Der er forskellige køtilbud, bl.a. 10 stk. LG OLED55C7 til 7777.- og 10 stk. iPhone X 64GB til 6666.-. O_O
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 203