Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lasse Sørensen
Hej, jeg håber at der er en eller to som kan give mig et godt råd om valg af tv. Jeg er på udkig efter et 32'' og helst til max 6.000 kr. Jeg har fundet to modeller, som jeg synes om.

Zepto Zview 32'': pris 5.495 kr. http://www.zepto.dk/Shop/LCDTVDetails.aspx?lcdtvid=534

Samsung LE32S81: pris 4.999 kr. Tilbud i Elgiganten i morgen (d 10. dec.)

Jeg kan lide designet på begge fjernsyn, så det er ikke det som skal afgøre det. Zeptos model har indbygget DVB-T, hvilket jeg synes må være et plus (?).

Er der nogen, som har erfaringer med disse modeller eller som kan sige et eller andet generelt om hvad der skulle tale for det ene frem for det andet. På forhånd tak!

Mvh Lasse
Af Lasse Sørensen
Det vil jeg da lige kigge nærmere på. Må jeg spørge hvorfor tv'et er bedre? Ved at skimme specifikationer i linket falder øjnene umiddelbart på højttaler effekten.
Men Toshiba's serie C anbefales af flatpanels(?), eller står som top10 køb på en liste som flatpanels har lavet? Mener jeg at have set...

Tak for dit råd! Jeg vil helt sikkert kigge nærmere på det! (med den sparsomme viden jeg nu har inden for fjernsyn:))
Af kskruger
Zepto Zview 32'' vil jeg betegne som et lavpris mærke og de har sjældent fokus på god billede kvalitet, men mere i mod billig pris.

Samsung LE32S81, er Samsung billigste model og er nok sat i verden for konkurrere med andre lavpris skærm, så du får hvad du betaler for og ikke så meget mere.

Ang. specifikationer, så skal du ikke lægge så meget i dem, de fortæller nemlig ikke hele sandheden om et tv.

Toshiba 32C3500, er en ny udgave af det meget roste og solgte 32C3000P. Og hvis du søger her på Fladtpanels.dk så vil du finde mange hints om det. Elgiganten har eller har haft en billig model af Toshiba, 32A3000P og den skal man også vælge fra.
Af Lasse Sørensen
Okay :)

Nu blev jeg også lige snydt af elgigantens åbningstider, så nu skal jeg ikke købe noget der!!! !:(

Tak for rådene!